Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 199214" data-attributes="member: 34"><p>Koska en<em> tiedä mitä mulle lopulta tapahtuu </em></p><p></p><p>Siis enhän voi tietää sitä.</p><p></p><p>En voi tietää miten tää kaikki päättyy </p><p></p><p>En voi tietää mihin päädyn, ja kenen luokse.</p><p></p><p>En voi tietää milloin pääsen yli jakobista </p><p></p><p></p><p>En voi yksinkertaisesti tietää yhtään mitä mun elämässä tapahtuu </p><p></p><p>Jatkuuks tätä montakin vuotta? Vastaus on joo tai ei ja mä en tiedä sitä etukäteen.</p><p></p><p>Tuunko mä ajattelee jakobia enää YHTÄÄN vaikka sanotaan kahden vuoden päästä?</p><p></p><p>Siis mitä jos en ajattele sitä enää yhtään? Mitä jos se vaan menee ohi niinkin "nopeasti"</p><p></p><p>Miten kaikki sit menee? Voinko sit olla viimein onnellinen? (Joo tiedän tää kuulostaa gil lyriikoilta)</p><p></p><p>Mut oikeesti </p><p></p><p>Mitä jos</p><p></p><p>Mitä jos se (jakob) on yhtä kauan kun eunkwang on ollu nyt?</p><p></p><p>Mitä jos mä ajattelen sitä aina?</p><p></p><p>Mitä jos mä ajattelen sitä vielä ku oon vanha? Entä jos mä oon silloin enimmäkseen yli siitä mutta ajattelen sitä joskus ohimennen ja kaipaan sitä yhä vaikken ikinä saanut sitä? (Obviously)</p><p></p><p></p><p>Tai mitä jos tapahtuukin jotain erittäin erittäin erittäin mahdotonta ja tapaankin sen joskus ja mitä jos jotain oikeesti tapahtuiski xD en usko tohon pätkääkään mut sinänsä mitä jos.</p><p></p><p>Elämästä ei tiedä </p><p></p><p></p><p>Oletus on tää mut mitä jos se ei meekään niin että mietin sitä vanhana ja en koskaan saanu sitä</p><p></p><p>Vaan mitä jos se menee niin että ehin jossain välissä vuosien varrella ollakin sen kanssa hetken?</p><p></p><p>Täs on vuosikymmeniä aikaa tapahtua mitä omituisimpia asioita. Mistä voit olla niin varma ettei jotain niinkin hullua vois tapahtua XD vuosikymmenien aikana tapahtuu kuitenkin paljon, oli se sit mitä vaan. Mut ihan helvetisti siinä ehtii tapahtua. Ja sehän siinä onkin.</p><p></p><p></p><p>Joka tapauksessa mä muistan sen aina. Joten se tulee kyl olee läsnä mun elämässä aina jollain lailla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 199214, member: 34"] Koska en[I] tiedä mitä mulle lopulta tapahtuu [/I] Siis enhän voi tietää sitä. En voi tietää miten tää kaikki päättyy En voi tietää mihin päädyn, ja kenen luokse. En voi tietää milloin pääsen yli jakobista En voi yksinkertaisesti tietää yhtään mitä mun elämässä tapahtuu Jatkuuks tätä montakin vuotta? Vastaus on joo tai ei ja mä en tiedä sitä etukäteen. Tuunko mä ajattelee jakobia enää YHTÄÄN vaikka sanotaan kahden vuoden päästä? Siis mitä jos en ajattele sitä enää yhtään? Mitä jos se vaan menee ohi niinkin "nopeasti" Miten kaikki sit menee? Voinko sit olla viimein onnellinen? (Joo tiedän tää kuulostaa gil lyriikoilta) Mut oikeesti Mitä jos Mitä jos se (jakob) on yhtä kauan kun eunkwang on ollu nyt? Mitä jos mä ajattelen sitä aina? Mitä jos mä ajattelen sitä vielä ku oon vanha? Entä jos mä oon silloin enimmäkseen yli siitä mutta ajattelen sitä joskus ohimennen ja kaipaan sitä yhä vaikken ikinä saanut sitä? (Obviously) Tai mitä jos tapahtuukin jotain erittäin erittäin erittäin mahdotonta ja tapaankin sen joskus ja mitä jos jotain oikeesti tapahtuiski xD en usko tohon pätkääkään mut sinänsä mitä jos. Elämästä ei tiedä Oletus on tää mut mitä jos se ei meekään niin että mietin sitä vanhana ja en koskaan saanu sitä Vaan mitä jos se menee niin että ehin jossain välissä vuosien varrella ollakin sen kanssa hetken? Täs on vuosikymmeniä aikaa tapahtua mitä omituisimpia asioita. Mistä voit olla niin varma ettei jotain niinkin hullua vois tapahtua XD vuosikymmenien aikana tapahtuu kuitenkin paljon, oli se sit mitä vaan. Mut ihan helvetisti siinä ehtii tapahtua. Ja sehän siinä onkin. Joka tapauksessa mä muistan sen aina. Joten se tulee kyl olee läsnä mun elämässä aina jollain lailla. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja