Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 199237" data-attributes="member: 34"><p>Sattumien määrä on huikea.</p><p></p><p>Tässäpä asioita jotka vain minä ymmärrän mutta tässä ne sattumat ja joista mulle tulee mieleen joku tietty hetki missä on ollut asioita:</p><p>따라가</p><p>SL</p><p>Jakob Per Anders Norrgård (Anders, sekä Kai, ja jep, kukaan muu ei tietenkään ymmärrä tätä paitsi minä)</p><p>SEO EUNKWANG </p><p>NUMEROT MAASSA?</p><p></p><p>ehkäpä siinä ne :D</p><p></p><p>Voi harmi.</p><p></p><p>Ja joo toi jakobin nimi on siis ihan wikipediassa että en kaivanu sitä mistään syövereistä. Wikipediasta ihan ja sain tietää sen vast nyt. Ja se oli aika huono juttu tavallaan :DDDDS</p><p></p><p>Siitä sit vaan veikkailemaan 🤔 varsinkin SL on mielenkiintoinen sattuma 🤔 no okei jokainen noista on mielenkiintoinen sattuma.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 199237, member: 34"] Sattumien määrä on huikea. Tässäpä asioita jotka vain minä ymmärrän mutta tässä ne sattumat ja joista mulle tulee mieleen joku tietty hetki missä on ollut asioita: 따라가 SL Jakob Per Anders Norrgård (Anders, sekä Kai, ja jep, kukaan muu ei tietenkään ymmärrä tätä paitsi minä) SEO EUNKWANG NUMEROT MAASSA? ehkäpä siinä ne :D Voi harmi. Ja joo toi jakobin nimi on siis ihan wikipediassa että en kaivanu sitä mistään syövereistä. Wikipediasta ihan ja sain tietää sen vast nyt. Ja se oli aika huono juttu tavallaan :DDDDS Siitä sit vaan veikkailemaan 🤔 varsinkin SL on mielenkiintoinen sattuma 🤔 no okei jokainen noista on mielenkiintoinen sattuma. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja