Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 199316" data-attributes="member: 34"><p>[MEDIA=youtube]SySWKkvUVAY[/MEDIA]</p><p></p><p>^ Miten mä tunnen kun samaan aikaan pelkään syödä (koska rumuus), oon rasisti itseäni kohtaan (kun oon sillein white women are gross eww why would any asian guy want a white girl ewwwwww), mietin sukupuolta ja vihaan sitä, mietin hoyoungia ja vielä lisäks oon sillein asiat on väärin ja julkkisihastukset on väärin mutta toisaalta tulee heti mieleen taewoon following ("you kept saying it's wrong, open them out and feel free" jne.) ja samalla yrität miettiä tarkottiko se hoyoungin suhteen jotain kun silloin ennen tätä olin kuunnellut sitä biisiä ja ajatellut Eunkwangin lisäksi jatkuvasti siinä sitä videota katsoessa jotain toista (mysteeri)tyyppiä jostain syystä ja jopa se teksti siinä nauhurissa(?) "따라가" oli silloin sellainen jota katoin ja mulle tuli niiiin semmonen siis liitin sen tavallaan johonkin toiseen henkilöön kuin eunkwangiin, ja muistan vielä sen siitä kun siinä sanotaan jotain "yeppeun melody" (miten kirjotetaankaan) ja olin sillee heh melody yes but this isn't kind of about Eunkwang, as much as it is about someone else, some mystery person. Siks muistan sen siitä sanasta melody kun olin silleen well kinda not Eunkwang. Niin nyt mietin tarkottaako se jotain vai onko tää näitä turhia kuten kaikki on :D no joka tapauksessa biisi on hoyoungiin liittyvä oli miten oli ja joo.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 199316, member: 34"] [MEDIA=youtube]SySWKkvUVAY[/MEDIA] ^ Miten mä tunnen kun samaan aikaan pelkään syödä (koska rumuus), oon rasisti itseäni kohtaan (kun oon sillein white women are gross eww why would any asian guy want a white girl ewwwwww), mietin sukupuolta ja vihaan sitä, mietin hoyoungia ja vielä lisäks oon sillein asiat on väärin ja julkkisihastukset on väärin mutta toisaalta tulee heti mieleen taewoon following ("you kept saying it's wrong, open them out and feel free" jne.) ja samalla yrität miettiä tarkottiko se hoyoungin suhteen jotain kun silloin ennen tätä olin kuunnellut sitä biisiä ja ajatellut Eunkwangin lisäksi jatkuvasti siinä sitä videota katsoessa jotain toista (mysteeri)tyyppiä jostain syystä ja jopa se teksti siinä nauhurissa(?) "따라가" oli silloin sellainen jota katoin ja mulle tuli niiiin semmonen siis liitin sen tavallaan johonkin toiseen henkilöön kuin eunkwangiin, ja muistan vielä sen siitä kun siinä sanotaan jotain "yeppeun melody" (miten kirjotetaankaan) ja olin sillee heh melody yes but this isn't kind of about Eunkwang, as much as it is about someone else, some mystery person. Siks muistan sen siitä sanasta melody kun olin silleen well kinda not Eunkwang. Niin nyt mietin tarkottaako se jotain vai onko tää näitä turhia kuten kaikki on :D no joka tapauksessa biisi on hoyoungiin liittyvä oli miten oli ja joo. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja