Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 199319" data-attributes="member: 34"><p>Ja sitten just sekin kun eunkwangin listalla on peräkkäin nää kolme biisiä: my student teacher, ddaraga ja I love you forever. Niin niitä kolmea biisiä kattoessa, sillä listalla, ENNEN HOYOUNGIA, ajattelin että ddaraga liittyy enemmän johonkin toiseen ihastukseen joka on viel tulossa vasta, enemmän kuin eunkwangiin tavallaan. Tiesin sen vain. Ja kas kummaa, yhtenä päivänä tosiaan tapahtui niin että aloin tykätä god-nimisestä bändistä ja kas kummaa, rakastuin hoyoungiin enemmän kuin moneen muuhun elämäni aikana XD ja sehän, luonnollisesti, heti alkoikin liittymään siihen, miksi ei olisi liittynyt, taewoon biisi kuitenkin, ja pohjallahan oli tämä kaikki mikä oli tapahtunut ennen.</p><p></p><p>Lisää siihen vielä se että kun katoin sitä pyöräilyklippiä niin jos edes muistan oikein (en ehkä?) niin en ensin tuntenut mitään ihastusta hoyoungiin siinä, pelkästään eunkwang oli se juttu, mutta silti vaikken tuntenut (ilmeisesti) mitään sitä kohtaan, ajattelin silti sitä ihastuksenani. En siis silloisena ihastuksena (mielestäni) mutta jotenkin kun katoin sitä videon alkua ja sitä pyöräilytouhua siinä niin mulle tuli ajatus ihastuksesta siihen, nii nimenomaa hoyoungiin. Mutta olin silleen yäh en tykkää siitä/en haluu ihastua tohon. Okei, yäh ehkä vähän liioiteltu reaktio, en nyt muista oisinko mitään inhoa sitä kohtaan tuntenu mut joku sellanen mulle tuli kun en edes tuntenut sitä kohtaan mitään ja jostain syystä silti ajattelin siihen ihastumista. Tai sitten tunsin mutta jotenkin mulle tuli vain sellainen etten ees näe siinä mitään attractive (silloin ensin). Vasta myöhemmin tuli sitten vissiin siitä niit pieniä, pienen pieniä ihastuksen tunteita, kunnes 21.8. homma räjähti käsiin. Enkä tietenkään taaskaan tajunnut kyseessä olleen sama ihminen. Vaan järkytys oli suuri kun tajusin että that's fucking son hoyoung and I've been looking at his face all along when i watched those vids. Since tyylii 2023 tai jtn.</p><p></p><p>Sitä paitsi, iconic: en silloin edes tiennyt että se on joku idol niinku Eunkwang. Legit ajattelin et se on mahollisesti joku tavallinen ihminen ja kelasin et se muksu on sen lapsi 😭😭 XD silloin niinä aikoina mul just tuli se että jostain syystä ajattelin siihen ihastumista, enkä oikeesti ymmärrä miksi koska en VARMANA(??????!!!!) tuntenu siihen sillon mitään, en varmasti?!?! :D ja jostain ihmeen syystä vaan tuli ajatus että hei hmm ihastuminen, tähän henkilöön. Ja olin että I'm not even attracted to him?????????????? Mut en sit tiedä olinko? Joka tapauksessa it's a mess.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 199319, member: 34"] Ja sitten just sekin kun eunkwangin listalla on peräkkäin nää kolme biisiä: my student teacher, ddaraga ja I love you forever. Niin niitä kolmea biisiä kattoessa, sillä listalla, ENNEN HOYOUNGIA, ajattelin että ddaraga liittyy enemmän johonkin toiseen ihastukseen joka on viel tulossa vasta, enemmän kuin eunkwangiin tavallaan. Tiesin sen vain. Ja kas kummaa, yhtenä päivänä tosiaan tapahtui niin että aloin tykätä god-nimisestä bändistä ja kas kummaa, rakastuin hoyoungiin enemmän kuin moneen muuhun elämäni aikana XD ja sehän, luonnollisesti, heti alkoikin liittymään siihen, miksi ei olisi liittynyt, taewoon biisi kuitenkin, ja pohjallahan oli tämä kaikki mikä oli tapahtunut ennen. Lisää siihen vielä se että kun katoin sitä pyöräilyklippiä niin jos edes muistan oikein (en ehkä?) niin en ensin tuntenut mitään ihastusta hoyoungiin siinä, pelkästään eunkwang oli se juttu, mutta silti vaikken tuntenut (ilmeisesti) mitään sitä kohtaan, ajattelin silti sitä ihastuksenani. En siis silloisena ihastuksena (mielestäni) mutta jotenkin kun katoin sitä videon alkua ja sitä pyöräilytouhua siinä niin mulle tuli ajatus ihastuksesta siihen, nii nimenomaa hoyoungiin. Mutta olin silleen yäh en tykkää siitä/en haluu ihastua tohon. Okei, yäh ehkä vähän liioiteltu reaktio, en nyt muista oisinko mitään inhoa sitä kohtaan tuntenu mut joku sellanen mulle tuli kun en edes tuntenut sitä kohtaan mitään ja jostain syystä silti ajattelin siihen ihastumista. Tai sitten tunsin mutta jotenkin mulle tuli vain sellainen etten ees näe siinä mitään attractive (silloin ensin). Vasta myöhemmin tuli sitten vissiin siitä niit pieniä, pienen pieniä ihastuksen tunteita, kunnes 21.8. homma räjähti käsiin. Enkä tietenkään taaskaan tajunnut kyseessä olleen sama ihminen. Vaan järkytys oli suuri kun tajusin että that's fucking son hoyoung and I've been looking at his face all along when i watched those vids. Since tyylii 2023 tai jtn. Sitä paitsi, iconic: en silloin edes tiennyt että se on joku idol niinku Eunkwang. Legit ajattelin et se on mahollisesti joku tavallinen ihminen ja kelasin et se muksu on sen lapsi 😭😭 XD silloin niinä aikoina mul just tuli se että jostain syystä ajattelin siihen ihastumista, enkä oikeesti ymmärrä miksi koska en VARMANA(??????!!!!) tuntenu siihen sillon mitään, en varmasti?!?! :D ja jostain ihmeen syystä vaan tuli ajatus että hei hmm ihastuminen, tähän henkilöön. Ja olin että I'm not even attracted to him?????????????? Mut en sit tiedä olinko? Joka tapauksessa it's a mess. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja