Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 199352" data-attributes="member: 34"><p>Siis mut mikä se muisto on kun seisoin ENTISELLÄ pihallani joskus vuonna... No aika hatusta heitän mut 2002-2004? Todella suuntaa-antava koska en millään osaa sanoa edes minkä ikäinen olin. Alle 7 kyllä, sen vain tiedän mut muuta en. No joka tapauksessa, siinä seisoin, sitten siinä oli vielä se nurmikko ja sen reuna asfaltista ja sit se polku tai tie. Niin muistan ku seisoin siinä nurmikon reunalla. Ja oliko tämä nyt se kauhea hetki kun mulla oli näitä kauheuksia silloin (enää tietenkään ei oo :D). Mutta joo muistan sen hirveyden mutta miks mulle aina nousee mieleen että oisin silloin ajatellut jotai muutaki. Miks mulle ain tulee mielee joku god hommeli siitä? Erityisesti siitä muistosta. Että oisin ajatellut silloinkin jotain asiaan liittyvää? Siis ei tietenkään ollut tietoa niistä silloin mut niinkun että oisin ajatellut jotain silloinkin tälleen taas ennustus tyyppisesti. Eikä ois mikään huono heitto siinä mielessä koska tosiaa lapsenahan nuo ton tyyppiset jutut alkoi jo muutenkin. Voi ehkä olla että se tulee mieleen siitä muistosta jostain muusta syystä enkä silloin edes ajatellut mitään sellaista. Voi olla. Mut jos oon sillo miettiny jtn sellasta kans niin :DDDDD harmi kun ei muista. Mulle vaan aina siitä asfaltin ja nurmikon siitä reunasta tulee mieleen se että siinä ois ollu joku ihme tollanen juttu. </p><p></p><p>??</p><p></p><p>Ei kyllä luulis olevan mahdollista. Ehk oon yhdistänyt sen muiston siihen vasta myöhemmin. En kyllä oo yhtään varma kun jotenkin sellainen tosi hämärä muisto siitä että ihan kun oisin oikeesti ajatellu jotain sellasta mut luulis sen olevan joku valemuisto?? Noi muut ei oo valemuistoja mut tost en oo varma jos ehkä onkin.</p><p></p><p>Mut miks se ois valemuisto? Miks mä oisin yhdistänyt sitä siihen?</p><p></p><p></p><p>Noooooo oli miten oli. Kuitenkin aik kauheet</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 199352, member: 34"] Siis mut mikä se muisto on kun seisoin ENTISELLÄ pihallani joskus vuonna... No aika hatusta heitän mut 2002-2004? Todella suuntaa-antava koska en millään osaa sanoa edes minkä ikäinen olin. Alle 7 kyllä, sen vain tiedän mut muuta en. No joka tapauksessa, siinä seisoin, sitten siinä oli vielä se nurmikko ja sen reuna asfaltista ja sit se polku tai tie. Niin muistan ku seisoin siinä nurmikon reunalla. Ja oliko tämä nyt se kauhea hetki kun mulla oli näitä kauheuksia silloin (enää tietenkään ei oo :D). Mutta joo muistan sen hirveyden mutta miks mulle aina nousee mieleen että oisin silloin ajatellut jotai muutaki. Miks mulle ain tulee mielee joku god hommeli siitä? Erityisesti siitä muistosta. Että oisin ajatellut silloinkin jotain asiaan liittyvää? Siis ei tietenkään ollut tietoa niistä silloin mut niinkun että oisin ajatellut jotain silloinkin tälleen taas ennustus tyyppisesti. Eikä ois mikään huono heitto siinä mielessä koska tosiaa lapsenahan nuo ton tyyppiset jutut alkoi jo muutenkin. Voi ehkä olla että se tulee mieleen siitä muistosta jostain muusta syystä enkä silloin edes ajatellut mitään sellaista. Voi olla. Mut jos oon sillo miettiny jtn sellasta kans niin :DDDDD harmi kun ei muista. Mulle vaan aina siitä asfaltin ja nurmikon siitä reunasta tulee mieleen se että siinä ois ollu joku ihme tollanen juttu. ?? Ei kyllä luulis olevan mahdollista. Ehk oon yhdistänyt sen muiston siihen vasta myöhemmin. En kyllä oo yhtään varma kun jotenkin sellainen tosi hämärä muisto siitä että ihan kun oisin oikeesti ajatellu jotain sellasta mut luulis sen olevan joku valemuisto?? Noi muut ei oo valemuistoja mut tost en oo varma jos ehkä onkin. Mut miks se ois valemuisto? Miks mä oisin yhdistänyt sitä siihen? Noooooo oli miten oli. Kuitenkin aik kauheet [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja