Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 199415" data-attributes="member: 34"><p>MUTTA </p><p></p><p>asiasta toiseen ni öööö en mä kyllä vieläkään usko että tuun koskaan ymmärtää että kuka voi tykätä tis**** :D siiiiiiiiis............ Ööööööö.... En oo vielä elämässäni yksiäkään kauniita <s><span style="color: rgb(0, 0, 0)">rintoja</span></s> nähny. Että ihmettelen kyllä kuka oikeasti ajattelee niin. Ja sitä en tuu koskaan ymmärtää</p><p></p><p>Ja vaikka se mulle selitettäisiin, niin mä en ymmärrä silti. Oon kyllä lukenu jotain selityksiä siit, mut ei, ei vaan ymmärrä, ei millään. Niissä ei vetoa mikään enkä edes osaa ymmärtää mikä niissä vois muihin vedota koska ei vaan ole mulle mitään sellasta niissä. En vaan osaa kuvitella enkä osaa ymmärtää. Jos ei ymmärrä niin ei ymmärrä. Eikä se auta vaikka se mulle selitetään, en vaan osaa käsittää. Ehkä jos olisin hoyoungin kaa mä luulen että mulla ois silti vaikeuksia ymmärtää enkä varmasti ymmärtäiskään mutta mä silti pidän sen sanomia asioita ihan eri asiana ku kenenkään muun sanomia asioita joten se vois olla toimiva lääke mut helvetin vaikeaa sekin tulis silti olemaan. Ja helvetin pitkään siinä menis jos se mut parantais ja tuskin parantais.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 199415, member: 34"] MUTTA asiasta toiseen ni öööö en mä kyllä vieläkään usko että tuun koskaan ymmärtää että kuka voi tykätä tis**** :D siiiiiiiiis............ Ööööööö.... En oo vielä elämässäni yksiäkään kauniita [S][COLOR=rgb(0, 0, 0)]rintoja[/COLOR][/S] nähny. Että ihmettelen kyllä kuka oikeasti ajattelee niin. Ja sitä en tuu koskaan ymmärtää Ja vaikka se mulle selitettäisiin, niin mä en ymmärrä silti. Oon kyllä lukenu jotain selityksiä siit, mut ei, ei vaan ymmärrä, ei millään. Niissä ei vetoa mikään enkä edes osaa ymmärtää mikä niissä vois muihin vedota koska ei vaan ole mulle mitään sellasta niissä. En vaan osaa kuvitella enkä osaa ymmärtää. Jos ei ymmärrä niin ei ymmärrä. Eikä se auta vaikka se mulle selitetään, en vaan osaa käsittää. Ehkä jos olisin hoyoungin kaa mä luulen että mulla ois silti vaikeuksia ymmärtää enkä varmasti ymmärtäiskään mutta mä silti pidän sen sanomia asioita ihan eri asiana ku kenenkään muun sanomia asioita joten se vois olla toimiva lääke mut helvetin vaikeaa sekin tulis silti olemaan. Ja helvetin pitkään siinä menis jos se mut parantais ja tuskin parantais. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja