Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 199451" data-attributes="member: 34"><p>"Eunkwang: olin 23v.</p><p></p><p>Hoyoung: olin 27v.</p><p></p><p></p><p></p><p>No ei kai siinä mitään.</p><p></p><p></p><p>64 kg."</p><p></p><p>Noi kirjotin sinne mun muistioon sillon siis se että olin 23v ku rakastuin eunkwangiin ja olin 27v ku rakastuin hoyoungiin PERIAATTEES. niin siinä sitten mietin että onko se väärin onko se väärin miksi niin tapahtui ei niin saa tapahtua ei saa ei saa ei saa tapahtua ei saa tapahtua sellasia asioita kaikki on väärin kaikki on väärin koko elämä menee väärin </p><p></p><p>JA OON VIELKI SITÄ MIELTÄ OMG</p><p></p><p>en tiiä !</p><p></p><p>Mut</p><p></p><p>Ja sit toi paino sen kirjotin siihen ja nyt mietin sitäki vielki et voiko IKINÄ näin läski olla hyvännäkönen. Toisaalta fat admirers mut toisaalta en usko niitä. EN USKO NIITÄKÄÄN. ja muutenkin en ymmärrä sitä. Mikä siinä viehättää. Mikä niissä mua isommissa tai edes mun kokosissa viehättää. Ei mikään! :D looooooool</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 199451, member: 34"] "Eunkwang: olin 23v. Hoyoung: olin 27v. No ei kai siinä mitään. 64 kg." Noi kirjotin sinne mun muistioon sillon siis se että olin 23v ku rakastuin eunkwangiin ja olin 27v ku rakastuin hoyoungiin PERIAATTEES. niin siinä sitten mietin että onko se väärin onko se väärin miksi niin tapahtui ei niin saa tapahtua ei saa ei saa ei saa tapahtua ei saa tapahtua sellasia asioita kaikki on väärin kaikki on väärin koko elämä menee väärin JA OON VIELKI SITÄ MIELTÄ OMG en tiiä ! Mut Ja sit toi paino sen kirjotin siihen ja nyt mietin sitäki vielki et voiko IKINÄ näin läski olla hyvännäkönen. Toisaalta fat admirers mut toisaalta en usko niitä. EN USKO NIITÄKÄÄN. ja muutenkin en ymmärrä sitä. Mikä siinä viehättää. Mikä niissä mua isommissa tai edes mun kokosissa viehättää. Ei mikään! :D looooooool [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja