Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 199795" data-attributes="member: 34"><p>Niin ja toi oire mulla oli jo 2021 ainakin että se ajatus on kyllä ollut kauan</p><p></p><p>Tai en muista mutta 2021 kävin jollain terapeutilla ja se sanoi jotain sellaista, tyyliin että pystyisitkö sä vähentämään niiden ihastusten ajattelua tai jotain tonne suuntaan. En muista kunnolla. Kuitenkin jotain ja sitten mulle tuli niin pahat oireet että valvoin yöllä ja kuuntelin tyyliin aamuun asti sitä yhtä biisiä, battle scars jne ja all i know so far ja se oli niin hirveetä. Silloin ajattelin nikoa. Ja se pilas kirjaimellisesti kaiken mul oli niin paha olla sen jälkeen mitä se oli sanonu muistan vieläkin sen huoneen ja kuinka mietin nikoa ja ah ei vittu ei tänään oikeesti </p><p></p><p>En viitsinyt sanoa sille että Niko mutta sanoin kuitenkin että oon ihastunu julkkikseen. Muistan tämän hyvin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 199795, member: 34"] Niin ja toi oire mulla oli jo 2021 ainakin että se ajatus on kyllä ollut kauan Tai en muista mutta 2021 kävin jollain terapeutilla ja se sanoi jotain sellaista, tyyliin että pystyisitkö sä vähentämään niiden ihastusten ajattelua tai jotain tonne suuntaan. En muista kunnolla. Kuitenkin jotain ja sitten mulle tuli niin pahat oireet että valvoin yöllä ja kuuntelin tyyliin aamuun asti sitä yhtä biisiä, battle scars jne ja all i know so far ja se oli niin hirveetä. Silloin ajattelin nikoa. Ja se pilas kirjaimellisesti kaiken mul oli niin paha olla sen jälkeen mitä se oli sanonu muistan vieläkin sen huoneen ja kuinka mietin nikoa ja ah ei vittu ei tänään oikeesti En viitsinyt sanoa sille että Niko mutta sanoin kuitenkin että oon ihastunu julkkikseen. Muistan tämän hyvin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja