Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 199865" data-attributes="member: 34"><p>hei mitä nyt tapahtuu </p><p></p><p>Kuuntelen tietenkin "en sua milloinkaan"</p><p></p><p>Rakastan omg</p><p></p><p>Mut.... Ööö.... I made a mistake again </p><p></p><p>Tuli "vähän" vaikeita tunteita</p><p></p><p>Also miks käsittelen seksuaalisuuden avulla hankalia teemoja esim pregnancy ewwwwwww</p><p></p><p>And breasts ewwwww</p><p></p><p>It kinda "helps" if i think about everything and i think about him</p><p></p><p>Miten tää biisiki sopii niin täydellisesti tähä :DDDDD MITEN?</p><p></p><p>following..... En tiedä miten se voi vaan sopia niin täydellisesti.</p><p></p><p>Silloinkin kun oli (alussa) taas vähän vaikeeta sukupuolen kaa nii jotenkin muistan kun katoin maahan ja ajattelin hoita. Ja sitten joku siinä auttoi. Ei kokonaan mut vähän jollain tavalla kun olin vaan että se on vaa niin rakas ja haluun vaa rakkaani luokseeeee</p><p></p><p>Ainii</p><p></p><p>Eiku hä oota ny</p><p></p><p>Mitä</p><p></p><p>Kosk</p><p></p><p>Tota mitääääääää</p><p></p><p>Oon vaa nii rakastunu nii siks ajattelen asioita oudosti öööööhmmm </p><p></p><p>Ei vittu mihin tässä nyt ollaan menossa </p><p></p><p>I need to listen to one song</p><p></p><p>Mut silleen </p><p></p><p></p><p>MITÄ VITTUA </p><p></p><p>en osaa tulkita tätä kappaletta </p><p></p><p>Hullua</p><p></p><p>MIKS?</p><p></p><p>i REALLY (and i mean really) hate this timeline</p><p></p><p>Jos noin voi sanoa</p><p></p><p>Mut niin pari juttua mitä en ymmärrä ehk:</p><p>1) where do those thoughts come from. Kai se on vaa niin että oon niin rakastunut että siksi ajattelen öö häntä kaikesta. No. Ehkä tässä on joku logiikka. Ei kyllä oo :D</p><p></p><p>2) apua tämä kappale. Okei. Tää on siis mun lapsuuden kappale mut sinänsä sopii tilanteeseen mut sit ku täst jäi niin vahva muistijälki sillon ja siis liittyy just hoihin ja sit samal mietin ddaragan musavideoo ja oon sillee LMAO en usko tähän hetkeekään. Mut silti oon sillee vau mitä jos kävis niinku tässä biisissä 😂 mut joku tossa vaan hiertää helvetisti ja..... Tää on sekavaa mut vittu. Lmaooo it's literally him lmao i love him. Mutta. Eiiii näin mitä. Mikä hätänä. + Niinku sanoin en usko tähän hetkeekään.</p><p></p><p>3) mikähän tämäkin oli. Niin, trampoliini. Sehän taas pisti liikaa kuolemaan D:::::: muistot tulvii. Enkä osaa selittää sitä mutta eräs (hoyoung) jotenkin tuli ja oli silleen heeeeeei ja sit koko elämä pysähty lmao. Ja sitte trampoliinista vaan tuli mieleen (saat mut tuntee itseni hyväksi ku luulen että oon kauhee) eräät muistot yhdestä mestasta kun ajattelin just että oon kauhee (???????? Vieläkin) ja olin siellä mielenterveyssyistä (HAHHAH) ja nyt vaikka vieläkin ajattelen että oon kauhee niin se on silti mun elämässä joten mitäääääää</p><p></p><p>Joo tästä saa varmaan hyvin selvää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 199865, member: 34"] hei mitä nyt tapahtuu Kuuntelen tietenkin "en sua milloinkaan" Rakastan omg Mut.... Ööö.... I made a mistake again Tuli "vähän" vaikeita tunteita Also miks käsittelen seksuaalisuuden avulla hankalia teemoja esim pregnancy ewwwwwww And breasts ewwwww It kinda "helps" if i think about everything and i think about him Miten tää biisiki sopii niin täydellisesti tähä :DDDDD MITEN? following..... En tiedä miten se voi vaan sopia niin täydellisesti. Silloinkin kun oli (alussa) taas vähän vaikeeta sukupuolen kaa nii jotenkin muistan kun katoin maahan ja ajattelin hoita. Ja sitten joku siinä auttoi. Ei kokonaan mut vähän jollain tavalla kun olin vaan että se on vaa niin rakas ja haluun vaa rakkaani luokseeeee Ainii Eiku hä oota ny Mitä Kosk Tota mitääääääää Oon vaa nii rakastunu nii siks ajattelen asioita oudosti öööööhmmm Ei vittu mihin tässä nyt ollaan menossa I need to listen to one song Mut silleen MITÄ VITTUA en osaa tulkita tätä kappaletta Hullua MIKS? i REALLY (and i mean really) hate this timeline Jos noin voi sanoa Mut niin pari juttua mitä en ymmärrä ehk: 1) where do those thoughts come from. Kai se on vaa niin että oon niin rakastunut että siksi ajattelen öö häntä kaikesta. No. Ehkä tässä on joku logiikka. Ei kyllä oo :D 2) apua tämä kappale. Okei. Tää on siis mun lapsuuden kappale mut sinänsä sopii tilanteeseen mut sit ku täst jäi niin vahva muistijälki sillon ja siis liittyy just hoihin ja sit samal mietin ddaragan musavideoo ja oon sillee LMAO en usko tähän hetkeekään. Mut silti oon sillee vau mitä jos kävis niinku tässä biisissä 😂 mut joku tossa vaan hiertää helvetisti ja..... Tää on sekavaa mut vittu. Lmaooo it's literally him lmao i love him. Mutta. Eiiii näin mitä. Mikä hätänä. + Niinku sanoin en usko tähän hetkeekään. 3) mikähän tämäkin oli. Niin, trampoliini. Sehän taas pisti liikaa kuolemaan D:::::: muistot tulvii. Enkä osaa selittää sitä mutta eräs (hoyoung) jotenkin tuli ja oli silleen heeeeeei ja sit koko elämä pysähty lmao. Ja sitte trampoliinista vaan tuli mieleen (saat mut tuntee itseni hyväksi ku luulen että oon kauhee) eräät muistot yhdestä mestasta kun ajattelin just että oon kauhee (???????? Vieläkin) ja olin siellä mielenterveyssyistä (HAHHAH) ja nyt vaikka vieläkin ajattelen että oon kauhee niin se on silti mun elämässä joten mitäääääää Joo tästä saa varmaan hyvin selvää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja