Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 200091" data-attributes="member: 34"><p>En tiedä, mielenkiintoinen kombinaatio olla bi ja tämä kaikki.</p><p></p><p>Rupesin vielä miettimään että voiko ulkoiset seikat tehdä ihmisestä sellaisen että jotenkin voikse johtuu siitä et oon kattonu paljon r/femalefittofat omien ongelmieni takia. Sit mietin onkse jotenkin aivopessy mut :D et tuliks toi siitä. Mut sit tajusin et sen on pakko olla sisäsyntyistä et ei mikään ulkoinen seikka voi herättää sussa jotain sellasta mikä ei oo jo jotenkin olemassa. Jollain tavalla uskon siihen että ehkä ihminen on jopa syntymästä asti suuntautumiseltaan se mikä on. Ja ehkä se sit vaan ilmenee toisilla myöhemmin mut uskon et se jollain tavalla on siel jo valmiiks, ehkä vaan piilossa. Et samalla tavalla koen et fat admiration on niillä todennäköisesti ihan sisäsyntystä kun jotkut sitä puhuu et koska näin tän piirretyn pienenä niin oonko sen takia fa, tekikse musta fa:n. Niin en jotenkin usko siihen vaan uskon et se on ollu valmiina jo jotenkin siellä mut sen ehkä huomaa vaan siitä. En usko että mikään piirretty voi tehdä susta fa:ta jos et sitä jo valmiiks oikeesti oo. Mut en tiiä sit.</p><p></p><p>Mut ongelma on tosiaan se et jostain ihmeen kumman syystä oon bi vaikka mua ällöttää naisen keho sekä omani että muiden. Toisaalta taas seksi naisen kanssa ei sen kummemmin eroa seksistä miehen kanssa, ei mua okseta oikeestaa sen enempää kuin oman kehoni näkeminen joka nyt on aina läsnä tietenkin. Kunhan mun vaan ei tarvis koskea sitä naista sen enempää vaan nimenomaan i want to be kinda like a sub and i want to be basically the one who's being touched. Ja se ei oikein taida olla niinkään kehollista vetovoimaa (yllätys) vaan jotain henkistä. En oikein ymmärrä sitä mut jotenkin se siltä tuntuu, enkä osaa sitä selittääkään. Sen vaan muistan et oon jo semi pitkän aikaa ajatellut sitä jotenkin sellasena "spiritual" vetovoimana, sellasena omituisena. Tai se oli se sana mitä käytin. Ajattelin että se ei oo kehollista vaan se on jotain spiritual enkä yleensä todellakaan fantasioi seksistä naisen kanssa kirjaimellisesti tää oli ensimmäinen kerta pitkään aikaan, en edes muista millon viimeksi. Nuorempanahan oli kans joskus koska eräs. Ja niinku jotenkin se on aika omituinen kokemus mut se on selvästi jotai henkistä mut silti kuitenkin seksuaalista. Tai en tiedä jos siinä kuitenkin on vähän sellasta kehollistakin koska vaikka mua samaan aikaan ällöttää tissit hyyyyiii mutta sitten kuitenkin en oikein tiedä.... Muistelisin että jossain kohtaa sitä ajatusta oisin ajatellut jotain niistäkin. Siis nimenomaan tietystä ihmisestä vaan.</p><p></p><p>Mut niinku mua kirjaimellisesti oksettaa</p><p></p><p>Mut silti mun on uskottava et toi näköjään sit on totta. Olin kumminkin jo lapsena sellanen, ihan mun ensimmäisiä muistoja biseksuaalisuudesta on se kun olin lapsena ihastunut tyttöön ja se oli niin weirded out siitä ja olin ihastunut poikaan ja se myös ei ottanu sitä niin kovin hyvin, en muista oliko nää samaan aikaan vai eri aikoihin mut silti lapsena molemmat.</p><p></p><p>Niin... Sillee aika pitkään kestäny vaihe loppujen lopuks..</p><p></p><p>Niin i guess mun on silloin pakko olla bi siitä huolimatta että tilanne on tosi outo ja monimutkainen</p><p></p><p>Ajattelin että mun on aivan pakko olla hetero koska ei kukaan bi voi inhota naisen kehoa noin paljon</p><p></p><p>Mut ei se mee niin yksinkertaisesti</p><p></p><p>Mul on silti (näköjään, se tuli tänään huomattua) aina joku henkinen tarve sellaseen... Öö.... Emt... Voisko sanoa seksuaaliseen.... Yhteyteen??? :D naisen kanssa :D ihan niinku miehenki (selvästi.........)</p><p></p><p>Siis mä en kirjaimellisesti voi sille mitään.</p><p></p><p>ÖÖÖÖÖHHHHH</p><p></p><p>mut sen kyllä huomasin ajatellessa.... että seksi naisen kanssa = en siinä kuvitelmassa pelkää ihan samalla tavalla, koska kun kuvittelin lyhyesti niin siin ei tullu tämmöstä samanlaista ajatusta mun mielestä minkä kohta kerron seuraavassa osiossa (xD) vaan se kuvitelma oli lähinnä silleen että niinku i imagined it ja toki ne (mun) tissit aina häiritsee mut se ei ollu mun mielestä tällainen tunne kun mitä selitän nyt</p><p>seksi miehen kanssa = btw i guess it was hoyoung lmaoooooooo niin siinä kuvitelmassa mulle tuli HETI se tunne et niiku.. while i felt the sexual need towards him niin siin kuvitelmassa vaikka olin et ooooooooooooaaa wanting him niin kuitenkin aloin itkemään (siis kuvitelmassa) ja kuvittelin vaa sellasen keskustelun tyyliin et tai et oisin sanonu tyyliin jtn "I'm so insecure of them" niinku en tiiä EDES mutta it felt WORSE :DDDDDD kun sit taas naisen kanssa siin kuvitelmassa se kyllä häiritsi koska ne häiritsee mua every single day muutenkin, mut ei mulle tullu ylimäärästä epävarmuutta niistä...... Probably because I don't care what she thinks tai jotain en mä tiedä edes. Tai sitten it's just the gender that makes the difference. En mä naisen kanssa (oletettavasti) itkis sitä et mua pelottaa mitä se ajattelee. Mut heti jos mä olisin hoin... Tai eunkwangin kanssa..... Niin mä itkisin heti sitä and i also would have to stop anyway. Niinkun .... Alkaisin itkemään. Suurinpiirtein heti. Tai melko pian. Mut naisen kanssa? En välttämättä samalla tavalla. Se luultavasti häiritsis tietysti. Mut keskittyisin silti varmaan enemmän siihen ite seksuaalisuuteen. Mutta.... Eeeeen kyllä taas tiiä :D</p><p></p><p>Tai ehkä se on siks ettei se oo niin emotional muutenkaan koska mun romanttiset tunteet häneen on ihan eri tasoa kun vaik noihin. Ööööööh mitäääähhhhhh 😭🤡 jumalauta, jos en mitään muuta tiedä niin ainakin sen etten ole normaali 😭🗿</p><p></p><p>Really you fucking what???? 😭😭😭😭😭😭😭😭 Nooooooo</p><p></p><p>L M A O I THINK I'M GONNA PUKEEEEEE HAHAHAHHHHH</p><p></p><p>BHAHAHAHAHAHA also in my fantasy she was literally horny asf about my tits like literally so much 😂😂😂😂😂😂😂</p><p></p><p>But in my fantasy HE well i dont know it didn't get to that point because i started crying and being insecure about them before anything happened 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🗿</p><p></p><p></p><p>I'M DYING 😂😂😂😂😂😂 AAH oon niin hauska en kestä mun pitäis ruveta stand up koomikoks (EI OIKEESTI helvetissäkään)</p><p></p><p>Broooo en selviä hengissääääääääää enää ihan samaaaaaaaaaaaaa ooo ihan samaaaaaaa en tiedä mitääännnnnnn</p><p></p><p></p><p>Ok mut i miss Eunkwang reallyyyyy i need to cry to him about my breastsssssss</p><p></p><p></p><p>Mikähän se olikaan mikä hoin muistiossa luki, ainiin: Toivottavasti kaikki on silti okei.</p><p></p><p></p><p>😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂</p><p></p><p>EN TIEDÄ ENÄÄ MITÄ MUN PITÄÄ TEHÄ HUUTISTA OCD:LLE </p><p></p><p>silleen tiedän että tein väärin mut omg lnaooooo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 200091, member: 34"] En tiedä, mielenkiintoinen kombinaatio olla bi ja tämä kaikki. Rupesin vielä miettimään että voiko ulkoiset seikat tehdä ihmisestä sellaisen että jotenkin voikse johtuu siitä et oon kattonu paljon r/femalefittofat omien ongelmieni takia. Sit mietin onkse jotenkin aivopessy mut :D et tuliks toi siitä. Mut sit tajusin et sen on pakko olla sisäsyntyistä et ei mikään ulkoinen seikka voi herättää sussa jotain sellasta mikä ei oo jo jotenkin olemassa. Jollain tavalla uskon siihen että ehkä ihminen on jopa syntymästä asti suuntautumiseltaan se mikä on. Ja ehkä se sit vaan ilmenee toisilla myöhemmin mut uskon et se jollain tavalla on siel jo valmiiks, ehkä vaan piilossa. Et samalla tavalla koen et fat admiration on niillä todennäköisesti ihan sisäsyntystä kun jotkut sitä puhuu et koska näin tän piirretyn pienenä niin oonko sen takia fa, tekikse musta fa:n. Niin en jotenkin usko siihen vaan uskon et se on ollu valmiina jo jotenkin siellä mut sen ehkä huomaa vaan siitä. En usko että mikään piirretty voi tehdä susta fa:ta jos et sitä jo valmiiks oikeesti oo. Mut en tiiä sit. Mut ongelma on tosiaan se et jostain ihmeen kumman syystä oon bi vaikka mua ällöttää naisen keho sekä omani että muiden. Toisaalta taas seksi naisen kanssa ei sen kummemmin eroa seksistä miehen kanssa, ei mua okseta oikeestaa sen enempää kuin oman kehoni näkeminen joka nyt on aina läsnä tietenkin. Kunhan mun vaan ei tarvis koskea sitä naista sen enempää vaan nimenomaan i want to be kinda like a sub and i want to be basically the one who's being touched. Ja se ei oikein taida olla niinkään kehollista vetovoimaa (yllätys) vaan jotain henkistä. En oikein ymmärrä sitä mut jotenkin se siltä tuntuu, enkä osaa sitä selittääkään. Sen vaan muistan et oon jo semi pitkän aikaa ajatellut sitä jotenkin sellasena "spiritual" vetovoimana, sellasena omituisena. Tai se oli se sana mitä käytin. Ajattelin että se ei oo kehollista vaan se on jotain spiritual enkä yleensä todellakaan fantasioi seksistä naisen kanssa kirjaimellisesti tää oli ensimmäinen kerta pitkään aikaan, en edes muista millon viimeksi. Nuorempanahan oli kans joskus koska eräs. Ja niinku jotenkin se on aika omituinen kokemus mut se on selvästi jotai henkistä mut silti kuitenkin seksuaalista. Tai en tiedä jos siinä kuitenkin on vähän sellasta kehollistakin koska vaikka mua samaan aikaan ällöttää tissit hyyyyiii mutta sitten kuitenkin en oikein tiedä.... Muistelisin että jossain kohtaa sitä ajatusta oisin ajatellut jotain niistäkin. Siis nimenomaan tietystä ihmisestä vaan. Mut niinku mua kirjaimellisesti oksettaa Mut silti mun on uskottava et toi näköjään sit on totta. Olin kumminkin jo lapsena sellanen, ihan mun ensimmäisiä muistoja biseksuaalisuudesta on se kun olin lapsena ihastunut tyttöön ja se oli niin weirded out siitä ja olin ihastunut poikaan ja se myös ei ottanu sitä niin kovin hyvin, en muista oliko nää samaan aikaan vai eri aikoihin mut silti lapsena molemmat. Niin... Sillee aika pitkään kestäny vaihe loppujen lopuks.. Niin i guess mun on silloin pakko olla bi siitä huolimatta että tilanne on tosi outo ja monimutkainen Ajattelin että mun on aivan pakko olla hetero koska ei kukaan bi voi inhota naisen kehoa noin paljon Mut ei se mee niin yksinkertaisesti Mul on silti (näköjään, se tuli tänään huomattua) aina joku henkinen tarve sellaseen... Öö.... Emt... Voisko sanoa seksuaaliseen.... Yhteyteen??? :D naisen kanssa :D ihan niinku miehenki (selvästi.........) Siis mä en kirjaimellisesti voi sille mitään. ÖÖÖÖÖHHHHH mut sen kyllä huomasin ajatellessa.... että seksi naisen kanssa = en siinä kuvitelmassa pelkää ihan samalla tavalla, koska kun kuvittelin lyhyesti niin siin ei tullu tämmöstä samanlaista ajatusta mun mielestä minkä kohta kerron seuraavassa osiossa (xD) vaan se kuvitelma oli lähinnä silleen että niinku i imagined it ja toki ne (mun) tissit aina häiritsee mut se ei ollu mun mielestä tällainen tunne kun mitä selitän nyt seksi miehen kanssa = btw i guess it was hoyoung lmaoooooooo niin siinä kuvitelmassa mulle tuli HETI se tunne et niiku.. while i felt the sexual need towards him niin siin kuvitelmassa vaikka olin et ooooooooooooaaa wanting him niin kuitenkin aloin itkemään (siis kuvitelmassa) ja kuvittelin vaa sellasen keskustelun tyyliin et tai et oisin sanonu tyyliin jtn "I'm so insecure of them" niinku en tiiä EDES mutta it felt WORSE :DDDDDD kun sit taas naisen kanssa siin kuvitelmassa se kyllä häiritsi koska ne häiritsee mua every single day muutenkin, mut ei mulle tullu ylimäärästä epävarmuutta niistä...... Probably because I don't care what she thinks tai jotain en mä tiedä edes. Tai sitten it's just the gender that makes the difference. En mä naisen kanssa (oletettavasti) itkis sitä et mua pelottaa mitä se ajattelee. Mut heti jos mä olisin hoin... Tai eunkwangin kanssa..... Niin mä itkisin heti sitä and i also would have to stop anyway. Niinkun .... Alkaisin itkemään. Suurinpiirtein heti. Tai melko pian. Mut naisen kanssa? En välttämättä samalla tavalla. Se luultavasti häiritsis tietysti. Mut keskittyisin silti varmaan enemmän siihen ite seksuaalisuuteen. Mutta.... Eeeeen kyllä taas tiiä :D Tai ehkä se on siks ettei se oo niin emotional muutenkaan koska mun romanttiset tunteet häneen on ihan eri tasoa kun vaik noihin. Ööööööh mitäääähhhhhh 😭🤡 jumalauta, jos en mitään muuta tiedä niin ainakin sen etten ole normaali 😭🗿 Really you fucking what???? 😭😭😭😭😭😭😭😭 Nooooooo L M A O I THINK I'M GONNA PUKEEEEEE HAHAHAHHHHH BHAHAHAHAHAHA also in my fantasy she was literally horny asf about my tits like literally so much 😂😂😂😂😂😂😂 But in my fantasy HE well i dont know it didn't get to that point because i started crying and being insecure about them before anything happened 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🗿 I'M DYING 😂😂😂😂😂😂 AAH oon niin hauska en kestä mun pitäis ruveta stand up koomikoks (EI OIKEESTI helvetissäkään) Broooo en selviä hengissääääääääää enää ihan samaaaaaaaaaaaaa ooo ihan samaaaaaaa en tiedä mitääännnnnnn Ok mut i miss Eunkwang reallyyyyy i need to cry to him about my breastsssssss Mikähän se olikaan mikä hoin muistiossa luki, ainiin: Toivottavasti kaikki on silti okei. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 EN TIEDÄ ENÄÄ MITÄ MUN PITÄÄ TEHÄ HUUTISTA OCD:LLE silleen tiedän että tein väärin mut omg lnaooooo [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja