Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 200250" data-attributes="member: 34"><p>Siis</p><p></p><p>Mistä se tuli alunperin?</p><p></p><p>Se alko unesta. Ennen sitä ei ollut sen kummempaa? Sitten näin jotain unta ja herättyäni huomasin ihan out of nowhere että hirveän outo vahva seksuaalinen tarve joka kohistui nimenomaan naiseen. Olin heti että mitä vittuu tämä nyt on. En tiedä mistä tollanen nousi? Ja tottakai koko ajan mulla oli samalla päällä se sama ns. inho mikä aina. Mistä se ihan oikeesti tuli? Sitä en tiedä mutta................ Kai sitten kuitenkin ihan oikea juttu? Jos kerran muillakin. Ja jos kerran lapsenakin? Ei kai nyt olisi loogista että se katoisi multa iän karttuessa? En kyllä tajua sitäkään MIKSI olin ihastunut siihen tyttöön lapsena. Muistan vain että kerroin sen sille. Ja se oli traumaattista. Vai onks mun muistot vääristyneet?</p><p></p><p>ANYWAY I WANNA BE WHERE HOYOUNG IS ❤️🔥</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 200250, member: 34"] Siis Mistä se tuli alunperin? Se alko unesta. Ennen sitä ei ollut sen kummempaa? Sitten näin jotain unta ja herättyäni huomasin ihan out of nowhere että hirveän outo vahva seksuaalinen tarve joka kohistui nimenomaan naiseen. Olin heti että mitä vittuu tämä nyt on. En tiedä mistä tollanen nousi? Ja tottakai koko ajan mulla oli samalla päällä se sama ns. inho mikä aina. Mistä se ihan oikeesti tuli? Sitä en tiedä mutta................ Kai sitten kuitenkin ihan oikea juttu? Jos kerran muillakin. Ja jos kerran lapsenakin? Ei kai nyt olisi loogista että se katoisi multa iän karttuessa? En kyllä tajua sitäkään MIKSI olin ihastunut siihen tyttöön lapsena. Muistan vain että kerroin sen sille. Ja se oli traumaattista. Vai onks mun muistot vääristyneet? ANYWAY I WANNA BE WHERE HOYOUNG IS ❤️🔥 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja