Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 200350" data-attributes="member: 34"><p>Huuuuhhhh aika sinänsä iso askel parempaan on se että ajattelen jo niin (rehellisesti), että mieluummin oon ruma ja syön kuin oon kaunis ja en syö. Niin paskaa kun onkin olla ruma niin valitsen sen silti mieluummin kuin syömättömyyden. Koska haluan syödä. En kyllä tiedä miksi ihmeessä koska voisin tavallaan suht helposti päästä siihen samaan kun muutkin, laihuuteen. En oikein ymmärrä kun se olis tavallaan niin helppoa että miks en halua tehdä niin. Koska muutkin on tehny niin ni miksen vaan olis yks niistä anorektikoista jotka tekee niin. Hmm en oo ihan varma. Kyllähän se houkuttelee paljonkin mut ehkä en vain osaa olla syömättä. Hmm. En taida vain jaksaa aloittaa sitä. Mieluummin kärsin rumuudesta kuitenkin kun aloitan niin hankalan projektin. Ja no hankala se on siksi että esim muut vaatisi mua syömään (esim äiti). Niin en oikein taida jaksaa sellaista monimutkaista juttua kuitenkaan. On ikävää olla ruma ja nimenomaan lihava (no sen verran mitä mä nyt oon) mutta eipä tässä oikein paljon vaihtoehtoa oo kosk tosiaan kaikki muu on sellaista mitä en oikein jaksaisi tehä.</p><p></p><p>Toisaalta kun miettii kuinka paljon lihavampi olin isoimmillani. Ei se nyt valtava ero oo mutta sen kyllä huomaa helpolla. Niin jos olin menneisyydessä jo sen näköinen, niin mikä idea tavallaan ois nyt päästä tästä vielä laihemmaksi. Mikä idea siinä että voisin kokea sen kerran, kun kuitenkin aiemmin oon näyttänyt siltä ja ollut niinkin lihava? Niin........ Tavallaan, mikä se idea on. Ja miks lihavat on kauniita tietyille miehille. Se häiritsee mua koska mun mielestä ei yhtään oo joten...... Vittumaista.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 200350, member: 34"] Huuuuhhhh aika sinänsä iso askel parempaan on se että ajattelen jo niin (rehellisesti), että mieluummin oon ruma ja syön kuin oon kaunis ja en syö. Niin paskaa kun onkin olla ruma niin valitsen sen silti mieluummin kuin syömättömyyden. Koska haluan syödä. En kyllä tiedä miksi ihmeessä koska voisin tavallaan suht helposti päästä siihen samaan kun muutkin, laihuuteen. En oikein ymmärrä kun se olis tavallaan niin helppoa että miks en halua tehdä niin. Koska muutkin on tehny niin ni miksen vaan olis yks niistä anorektikoista jotka tekee niin. Hmm en oo ihan varma. Kyllähän se houkuttelee paljonkin mut ehkä en vain osaa olla syömättä. Hmm. En taida vain jaksaa aloittaa sitä. Mieluummin kärsin rumuudesta kuitenkin kun aloitan niin hankalan projektin. Ja no hankala se on siksi että esim muut vaatisi mua syömään (esim äiti). Niin en oikein taida jaksaa sellaista monimutkaista juttua kuitenkaan. On ikävää olla ruma ja nimenomaan lihava (no sen verran mitä mä nyt oon) mutta eipä tässä oikein paljon vaihtoehtoa oo kosk tosiaan kaikki muu on sellaista mitä en oikein jaksaisi tehä. Toisaalta kun miettii kuinka paljon lihavampi olin isoimmillani. Ei se nyt valtava ero oo mutta sen kyllä huomaa helpolla. Niin jos olin menneisyydessä jo sen näköinen, niin mikä idea tavallaan ois nyt päästä tästä vielä laihemmaksi. Mikä idea siinä että voisin kokea sen kerran, kun kuitenkin aiemmin oon näyttänyt siltä ja ollut niinkin lihava? Niin........ Tavallaan, mikä se idea on. Ja miks lihavat on kauniita tietyille miehille. Se häiritsee mua koska mun mielestä ei yhtään oo joten...... Vittumaista. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja