Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 200419" data-attributes="member: 34"><p>[MEDIA=instagram]DM2yNfYzDI9[/MEDIA]</p><p></p><p>"Ugliest kpop idol based on the internet" :D no siis. Voimme olla sitten kaksi rumaa yhdessä :> (en oikeasti usko edelleenkään kunhan puhun)</p><p></p><p>En tiedä. Kyllähän se vähän helpottaa jos muutkin on (kuulemma) rumia joidenkin mielestä. Paitsi että oon rumempi :Dd</p><p></p><p>Mut ei se kyllä helpota. En oikein tiedä kun rumuus on niin epämääräinen käsite kun sitä ei sitten tiedä että mikä on rumaa. Jos mulle sanotaan että mä oon ruma niin sit mä en tiedä että mitkä sen mielestä on rumaa mussa. Mä tiedän kyllä mitkä mun mielestä on rumaa mussa: muutamia mainitakseni rinnat, lantio, akne, paino, kasvot, hiukset, pituus, karvat, iho, ihonväri myös. Eli tota. Oikeastaan kaikki :D mut joo aika vaikee alkaa muuttaa niitä. Oikeestaan mitään noista en saa muutettua ilman hirveetä operaatiota paitsi hiukset mutta kun en oo ihan varma että millaset hiukset sitten ei olis rumat. Enkä oikein tiedä miksi pidän nytkään Niitä rumana. Varmaan siksi että ne on mun kehossa niin silloin se on rumaa. Jolloin taas yhtään mikään ei voi auttaa koska se tulevakin on silloin osa mua joten sekin on sit varmaan rumaa. Mutta eipä kiinnosta vois vaikka tappaa ittensä mieluummin kun tätä samaa jatkaa. Hingun lääkityksen aloitusta uudelleen mutta en uskalla pitkään aikaan vielä. Oon vetäny lunixenia ilman mitään tuloksia oispa se auttanu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 200419, member: 34"] [MEDIA=instagram]DM2yNfYzDI9[/MEDIA] "Ugliest kpop idol based on the internet" :D no siis. Voimme olla sitten kaksi rumaa yhdessä :> (en oikeasti usko edelleenkään kunhan puhun) En tiedä. Kyllähän se vähän helpottaa jos muutkin on (kuulemma) rumia joidenkin mielestä. Paitsi että oon rumempi :Dd Mut ei se kyllä helpota. En oikein tiedä kun rumuus on niin epämääräinen käsite kun sitä ei sitten tiedä että mikä on rumaa. Jos mulle sanotaan että mä oon ruma niin sit mä en tiedä että mitkä sen mielestä on rumaa mussa. Mä tiedän kyllä mitkä mun mielestä on rumaa mussa: muutamia mainitakseni rinnat, lantio, akne, paino, kasvot, hiukset, pituus, karvat, iho, ihonväri myös. Eli tota. Oikeastaan kaikki :D mut joo aika vaikee alkaa muuttaa niitä. Oikeestaan mitään noista en saa muutettua ilman hirveetä operaatiota paitsi hiukset mutta kun en oo ihan varma että millaset hiukset sitten ei olis rumat. Enkä oikein tiedä miksi pidän nytkään Niitä rumana. Varmaan siksi että ne on mun kehossa niin silloin se on rumaa. Jolloin taas yhtään mikään ei voi auttaa koska se tulevakin on silloin osa mua joten sekin on sit varmaan rumaa. Mutta eipä kiinnosta vois vaikka tappaa ittensä mieluummin kun tätä samaa jatkaa. Hingun lääkityksen aloitusta uudelleen mutta en uskalla pitkään aikaan vielä. Oon vetäny lunixenia ilman mitään tuloksia oispa se auttanu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja