Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 200451" data-attributes="member: 34"><p>Mutta onkohan jotkut ihmiset oikeasti sellaisia joihin on vaan mahdotonta rakastua. Meinaan että kun ajattelin että niin, ajattelen näin siksi että minä olen minä. Jos olisin joku muu niin totta kai voisin rakastua itseeni... Ööh.. siis jos olisin joku muu ja joku muu olisi minä joka näyttäisi siltä kun minä nyt näytän ja mä olisin joku muu ja näyttäisin siltä toiselta :D juuh elikkä. Jos olisin vaikka joku mies ja näkisin itseni joka siis silloin olisi joku muu lol. Nii mietin vaan että voiko mun näköiseen rakastua vai onko se vaan yksinkertaisesti unlovable ulkoisesti ne asiat. Siis mietin vain sitä että voiko muhun tuntea sitä mitä mä tunnen Eunkwangiin ja hoyoungiin. Koska uskon et ei. Ku en tiedä mietinkö näin siksi että minä olen minä. Koska en osaa ymmärtää miten joku mies ajattelee. Vaikka kuin oon biseksuaali niin siitä ei oo tässä yhtään apua. En tajua ollenkaan. Ja se miten mä pidän naisista on hiukan vittu normaalista poikkeavaa. Joten ei tietookaan miten miehet ajattelee. Tai edes muut lesbot koska ne vaikuttaa myös ajattelevan ihan eri lailla kun minä. Jopa ihailevat rintoja, ajatella. Jopa haluaa nuolla pillua hyi mitä vit DDD;:::::::: hulluja. Jaah oksennan suuhuniiii hyi kiitos mielikuvasta yöksssss. </p><p></p><p>En tiedä, mun mielestä naiselliset piirteet on luotaantyöntäviä mikä on omituista biseksuaalilta. Ja miehekkäät piirteet puoleensavetäviä. Joten en osaa kuvitellakaan sitä toisinpäin. Mikä IHMEEN pseudobiseksuaali sitä ollaan? Joo vittu aha. Taidat olla hetero vaan millä helvetillä sekään olis mahdollista. Mutta kun en osaa kuvitellakaan mitä mies ajattelee vaikka alastomasta naisesta koska mä taas en katsoisi ikinä ketään alastonta naista ihaillen, en vaikka kuinka olen bi. Luultavasti nyrpistäisin nenääni jollen olisi sen kuuluisan henkisen kiihotuksen vallassa liiaksi. Mitä ikinä se sitten onkaan. Mutta eipä juuri naisen keho kiihota. Jotain henkistä siinä kuitenkin vaikuttaa olevan. </p><p></p><p>Heh heh. No taidan olla vain jonkin sortin sekopää.</p><p></p><p>Mies taas no siitä oon lähestulkoon varma että kiihottuisin visuaalisesti (tietenkin olettaen että on ihan ihastus kuitenkin, ei nyt muuten oikein innosta). Eli miehen keho sitten jotenkin kiinnostaa, naisen ei sitten juuri vittuakaan paitsi ehkä 2 % pari kertaa vuodessa? Mutta naiseen on suurimmaks osaks jokin henkinen juttu. Kaipa se on se sama mikä mieheenkin mutta ilman sitä että siinä kehossa ois juuri hirveesti mitään kiinnostavaa. Tai sitten oon jotenkin blokannu sen ööh en tiedä.</p><p></p><p>Joo no se siitä en tiedä mitä meinasin mutta jokin tässä häiritsee ja pelottaa sillä enhän koskaa voi tietää mitä mies minusta ajattelisi niin sitten oletan vain että samaa mitä minä eli kehossa on paskoja piirteitä lähes kaikki....... Joo eihän tälläkään nyt mitään väliä varmaan kaipa oon kaikki tehny oikein toivottavasti koska mikä muka olisi väärin en tiedä mistäköhän sen voi tietää. Olisi kiva. Pelottaa vain koska faktuaalisestihan olen oksettava. Siihen ei kuitenkaan ole mitään muuta totuutta olemassa. Toki jos ihminen kiihottuu rumista ihmisistä niin fetissinsä kullakin. Mutta joo tässä on nyt aika paljon asioita mitä kukaan terapeutti ei koskaan ymmärtäisi tai siis että näen asiat ihan eri tavalla kun normi ihminen :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 200451, member: 34"] Mutta onkohan jotkut ihmiset oikeasti sellaisia joihin on vaan mahdotonta rakastua. Meinaan että kun ajattelin että niin, ajattelen näin siksi että minä olen minä. Jos olisin joku muu niin totta kai voisin rakastua itseeni... Ööh.. siis jos olisin joku muu ja joku muu olisi minä joka näyttäisi siltä kun minä nyt näytän ja mä olisin joku muu ja näyttäisin siltä toiselta :D juuh elikkä. Jos olisin vaikka joku mies ja näkisin itseni joka siis silloin olisi joku muu lol. Nii mietin vaan että voiko mun näköiseen rakastua vai onko se vaan yksinkertaisesti unlovable ulkoisesti ne asiat. Siis mietin vain sitä että voiko muhun tuntea sitä mitä mä tunnen Eunkwangiin ja hoyoungiin. Koska uskon et ei. Ku en tiedä mietinkö näin siksi että minä olen minä. Koska en osaa ymmärtää miten joku mies ajattelee. Vaikka kuin oon biseksuaali niin siitä ei oo tässä yhtään apua. En tajua ollenkaan. Ja se miten mä pidän naisista on hiukan vittu normaalista poikkeavaa. Joten ei tietookaan miten miehet ajattelee. Tai edes muut lesbot koska ne vaikuttaa myös ajattelevan ihan eri lailla kun minä. Jopa ihailevat rintoja, ajatella. Jopa haluaa nuolla pillua hyi mitä vit DDD;:::::::: hulluja. Jaah oksennan suuhuniiii hyi kiitos mielikuvasta yöksssss. En tiedä, mun mielestä naiselliset piirteet on luotaantyöntäviä mikä on omituista biseksuaalilta. Ja miehekkäät piirteet puoleensavetäviä. Joten en osaa kuvitellakaan sitä toisinpäin. Mikä IHMEEN pseudobiseksuaali sitä ollaan? Joo vittu aha. Taidat olla hetero vaan millä helvetillä sekään olis mahdollista. Mutta kun en osaa kuvitellakaan mitä mies ajattelee vaikka alastomasta naisesta koska mä taas en katsoisi ikinä ketään alastonta naista ihaillen, en vaikka kuinka olen bi. Luultavasti nyrpistäisin nenääni jollen olisi sen kuuluisan henkisen kiihotuksen vallassa liiaksi. Mitä ikinä se sitten onkaan. Mutta eipä juuri naisen keho kiihota. Jotain henkistä siinä kuitenkin vaikuttaa olevan. Heh heh. No taidan olla vain jonkin sortin sekopää. Mies taas no siitä oon lähestulkoon varma että kiihottuisin visuaalisesti (tietenkin olettaen että on ihan ihastus kuitenkin, ei nyt muuten oikein innosta). Eli miehen keho sitten jotenkin kiinnostaa, naisen ei sitten juuri vittuakaan paitsi ehkä 2 % pari kertaa vuodessa? Mutta naiseen on suurimmaks osaks jokin henkinen juttu. Kaipa se on se sama mikä mieheenkin mutta ilman sitä että siinä kehossa ois juuri hirveesti mitään kiinnostavaa. Tai sitten oon jotenkin blokannu sen ööh en tiedä. Joo no se siitä en tiedä mitä meinasin mutta jokin tässä häiritsee ja pelottaa sillä enhän koskaa voi tietää mitä mies minusta ajattelisi niin sitten oletan vain että samaa mitä minä eli kehossa on paskoja piirteitä lähes kaikki....... Joo eihän tälläkään nyt mitään väliä varmaan kaipa oon kaikki tehny oikein toivottavasti koska mikä muka olisi väärin en tiedä mistäköhän sen voi tietää. Olisi kiva. Pelottaa vain koska faktuaalisestihan olen oksettava. Siihen ei kuitenkaan ole mitään muuta totuutta olemassa. Toki jos ihminen kiihottuu rumista ihmisistä niin fetissinsä kullakin. Mutta joo tässä on nyt aika paljon asioita mitä kukaan terapeutti ei koskaan ymmärtäisi tai siis että näen asiat ihan eri tavalla kun normi ihminen :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja