Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 200458" data-attributes="member: 34"><p>Hohhoo kaikista eniten nauran sille että olin tässä since forever like ages ago mut sit niinku VUOSIA (tai no hetkihän tässä on mennyt) sit valkkaat siitä vierestä seuraavan keissin johon kuitenkin rakastut VASTA 2025 xD oi luojani taas. Mutta että ei SILLÄ etteikö se olis ollu siinä nenän edessä jo silloin kun vetelin paniikkeja juhannuksena eunkwangista. Ja kun sanon juhannuksena niin kaikki tietää mikä juhannus 😭 the one and only juhannus vittu xD ei täällä muusta puhutakaan XDDD hehheh vaikka ihan toisesta juhannuksesta tää kesu lähtikin liikkeelle.... Legenda myöskin.</p><p></p><p></p><p>Siis sehän tässä on PAHINTA kuinka oon käyny kuumana eunkwangiin koko tän ajan ja eih jumala kun koko tän ajan hoi on myöskin ollu siinä :]</p><p></p><p>Vaan ei ihastuksena 👍🏻</p><p></p><p>Mutta sitten siitä tuli ihastus 👍🏻</p><p></p><p>Ja yhtäkkiä kaikki onkin hiukan merkityksellistä :DDDDDD muun muassa juuri se juhannus koska no löysin(kö??) silloin ne fa-subitkin ja no löysin hänet paitsi tammikuu 2023 kyllä olin nähnyt jo sen videon ja niin mutta kuitenkin silloin oli se ja no tosiaan eipä se sillon mitään merkannu (muuta kun ne epämääräset mitä tapahtu) mutta nytpä merkkaa ehhhehhheh siinä menee elämänhistoria astetta mielenkiintosemmaks.</p><p></p><p>Ööh. Joskus mietin onko tämä unta.</p><p></p><p>Ainiin. Mietin että mistä tulee tähän muistoon LAPIO :D siihen juhannus juttuun. Aina kun ajattelen sitä missä pohdin että miks tämä ohjelma juuri on tällainen. Niin ihan kun mulla tulis joku tämmöinen....... Oon ilmeisesti ajatellut jotain hämärää (aina muutenkin). Siitä en oo ihan varma mistä lapio tulee mutta ämpärin muistan koska jos siinä oli se koivun oksa.... Vai lasissa... Vai missä.... No kuitenkin muistan että se siinä oli. Minä en muista kyllä mitä olen lapioimisesta sitten silloin ajatellut 😂🤙🏻 ehkä olen ajatellut kaivavani kuopan itselleni ja meneväni sinne häpeämään 💀 tai sitten ihme valemuisto.</p><p></p><p>No jooh. Mutta suora leikkaus sieltä tähän kun kävelen ulkona ja kuuntelen mm. Diamond lady ja i know ja yes 💀💀💀💀💀💀💀 ouhhh. Ei näin.</p><p></p><p>No joo</p><p></p><p>Mutta onhan se kai unta</p><p></p><p>(Elämäni unessa;)))</p><p></p><p>(No sieltähän aloitettiin joten pelkästään loogista mainita se tässä)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 200458, member: 34"] Hohhoo kaikista eniten nauran sille että olin tässä since forever like ages ago mut sit niinku VUOSIA (tai no hetkihän tässä on mennyt) sit valkkaat siitä vierestä seuraavan keissin johon kuitenkin rakastut VASTA 2025 xD oi luojani taas. Mutta että ei SILLÄ etteikö se olis ollu siinä nenän edessä jo silloin kun vetelin paniikkeja juhannuksena eunkwangista. Ja kun sanon juhannuksena niin kaikki tietää mikä juhannus 😭 the one and only juhannus vittu xD ei täällä muusta puhutakaan XDDD hehheh vaikka ihan toisesta juhannuksesta tää kesu lähtikin liikkeelle.... Legenda myöskin. Siis sehän tässä on PAHINTA kuinka oon käyny kuumana eunkwangiin koko tän ajan ja eih jumala kun koko tän ajan hoi on myöskin ollu siinä :] Vaan ei ihastuksena 👍🏻 Mutta sitten siitä tuli ihastus 👍🏻 Ja yhtäkkiä kaikki onkin hiukan merkityksellistä :DDDDDD muun muassa juuri se juhannus koska no löysin(kö??) silloin ne fa-subitkin ja no löysin hänet paitsi tammikuu 2023 kyllä olin nähnyt jo sen videon ja niin mutta kuitenkin silloin oli se ja no tosiaan eipä se sillon mitään merkannu (muuta kun ne epämääräset mitä tapahtu) mutta nytpä merkkaa ehhhehhheh siinä menee elämänhistoria astetta mielenkiintosemmaks. Ööh. Joskus mietin onko tämä unta. Ainiin. Mietin että mistä tulee tähän muistoon LAPIO :D siihen juhannus juttuun. Aina kun ajattelen sitä missä pohdin että miks tämä ohjelma juuri on tällainen. Niin ihan kun mulla tulis joku tämmöinen....... Oon ilmeisesti ajatellut jotain hämärää (aina muutenkin). Siitä en oo ihan varma mistä lapio tulee mutta ämpärin muistan koska jos siinä oli se koivun oksa.... Vai lasissa... Vai missä.... No kuitenkin muistan että se siinä oli. Minä en muista kyllä mitä olen lapioimisesta sitten silloin ajatellut 😂🤙🏻 ehkä olen ajatellut kaivavani kuopan itselleni ja meneväni sinne häpeämään 💀 tai sitten ihme valemuisto. No jooh. Mutta suora leikkaus sieltä tähän kun kävelen ulkona ja kuuntelen mm. Diamond lady ja i know ja yes 💀💀💀💀💀💀💀 ouhhh. Ei näin. No joo Mutta onhan se kai unta (Elämäni unessa;))) (No sieltähän aloitettiin joten pelkästään loogista mainita se tässä) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja