Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 200652" data-attributes="member: 34"><p>Sillon en tienny siitä kyllä hevonhelvettiäkää vielä :3</p><p></p><p>Mut</p><p>. Elokuu... :3</p><p></p><p>Ja niiku make no mistake koska se saapu mun elämään juuri silloin kun oli ollut asioita. Ja mä selasin tiettyjä asioita puhelimesta. Ja itkin. Ja ajattelin etten tästä enää nouse (en oo noussu kyllä vieläkään et ei sen puoleen)</p><p></p><p>Ja sit se saapu mun elämään 😔 ja sit mä aloin ajattelee siitä heti niin että se on mun turvapaikka omg</p><p></p><p>Ja sillä tiellä ollaan.... Mä taisin jotain ehkä siitä sanoa että ollaan tässä vielä marraskuussa juu ollaan ollaan. Mut sit toisaalta kun elokuussa miettii niin siihen tuntuu olevan niin pitkä aika niin ehkä mä vähän epäilin...ja sä tiedät..... Että tässä käy nyt se sama kun eunkwangin kans.... Voi voi... Tässähän ollaan vielä ens kesänä.... Ja se on totta koska niin oli senkin kanssa... Ja tämähän menee tismalleen samalla tavalla.... Make no mistake..... 🥲</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 200652, member: 34"] Sillon en tienny siitä kyllä hevonhelvettiäkää vielä :3 Mut . Elokuu... :3 Ja niiku make no mistake koska se saapu mun elämään juuri silloin kun oli ollut asioita. Ja mä selasin tiettyjä asioita puhelimesta. Ja itkin. Ja ajattelin etten tästä enää nouse (en oo noussu kyllä vieläkään et ei sen puoleen) Ja sit se saapu mun elämään 😔 ja sit mä aloin ajattelee siitä heti niin että se on mun turvapaikka omg Ja sillä tiellä ollaan.... Mä taisin jotain ehkä siitä sanoa että ollaan tässä vielä marraskuussa juu ollaan ollaan. Mut sit toisaalta kun elokuussa miettii niin siihen tuntuu olevan niin pitkä aika niin ehkä mä vähän epäilin...ja sä tiedät..... Että tässä käy nyt se sama kun eunkwangin kans.... Voi voi... Tässähän ollaan vielä ens kesänä.... Ja se on totta koska niin oli senkin kanssa... Ja tämähän menee tismalleen samalla tavalla.... Make no mistake..... 🥲 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja