Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 200756" data-attributes="member: 34"><p>Oikeesti huvittavaa kyllä xD</p><p></p><p>Jakob per Anders Norrgård xDDD</p><p></p><p>And the thing was (and sorry if it's wrong cause I'm not norwegian):</p><p><em>Vi kalte han Anders</em></p><p><em>Og ropte Kai</em></p><p></p><p>(Vegard btw 🩷💀)</p><p></p><p>Siis jotain tollasta. Ja kyllä muistan et Kai kirjotettiin nimenomaan i:llä. I think. En tiedä oliko tossa välissä jotain lyriikoita mutta ainakin nuo siinä oli. Toki kaikkea muutakin jotain vi har sagt Erik ja mitä nyt ikinä.</p><p></p><p>MUTTA. niin sen videon aikana kuitenkin silloin ooh kauan sitten. Olin silleen "my man.... 🤔"</p><p></p><p>Samalla tavalla kun a:sta. Paitsi a:sta jäi aina epäselväks oliko se vain tyyliin my crush vai my boyfriend. Sitä pohdin silloin rappusilla. 2014. 10 vuotta aikaisemmin ennen ku näin sen. Joten se jäi aina epäselväks.</p><p></p><p>Tokikaan en usko näistä yhteenkään tai varsinkaan kaikkiin. Mutta sanoinpahan vain.</p><p></p><p>Ja ton a jutun muistan hyvin koska mietin silloin s:ää sen jälkeen ja katsoin kelloa, i think. Ja sitten oli se kalenteri, jota en vielä tänä päivänäkään oo löytäny enää vaikka käänsin mun koko huoneen ympäri.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 200756, member: 34"] Oikeesti huvittavaa kyllä xD Jakob per Anders Norrgård xDDD And the thing was (and sorry if it's wrong cause I'm not norwegian): [I]Vi kalte han Anders Og ropte Kai[/I] (Vegard btw 🩷💀) Siis jotain tollasta. Ja kyllä muistan et Kai kirjotettiin nimenomaan i:llä. I think. En tiedä oliko tossa välissä jotain lyriikoita mutta ainakin nuo siinä oli. Toki kaikkea muutakin jotain vi har sagt Erik ja mitä nyt ikinä. MUTTA. niin sen videon aikana kuitenkin silloin ooh kauan sitten. Olin silleen "my man.... 🤔" Samalla tavalla kun a:sta. Paitsi a:sta jäi aina epäselväks oliko se vain tyyliin my crush vai my boyfriend. Sitä pohdin silloin rappusilla. 2014. 10 vuotta aikaisemmin ennen ku näin sen. Joten se jäi aina epäselväks. Tokikaan en usko näistä yhteenkään tai varsinkaan kaikkiin. Mutta sanoinpahan vain. Ja ton a jutun muistan hyvin koska mietin silloin s:ää sen jälkeen ja katsoin kelloa, i think. Ja sitten oli se kalenteri, jota en vielä tänä päivänäkään oo löytäny enää vaikka käänsin mun koko huoneen ympäri. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja