Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 200848" data-attributes="member: 34"><p>Mä en sit tiedä mistä mä keksin sen ajatuksen. Ei mulla oo hoihin liittyviä muita kun tuo, falling slowly, ddaragaan liittyvät, ja sitten ne jutut mitä tapahtui siitä ohjelmasta. Ei muita sen ihmeellisempiä niitä ns. Yliluonnollisia. Varmaan. Emmä tiiä. Mutta tuo nyt on se kaikista ärsyttävin koska se on se epävarmin. Se ja falling slowly. Niinku että tapahtuko ne ees. Kaikki muut tiedän tapahtuneeks. Noi kaks ei vaan oo varmoja. Tuohon ei kyllä ihmeemmin liittynyt musiikkia sentään, seisoin vaan pihallani ja ajattelin tätä paskaa ja sitten niin ku siihen ois samalla liittyny jotain tästä. </p><p></p><p>Tää on nyt varmaan ihan valetta mutta mietin niin kun oisin ajatellut tyyliin "sul on silti näin hirvee olo vaikka sä tiedät että tuut oleen jonkun tyypin kanssa joskus?" Että oisinko ajatellut että... Siis niinkun toi asia ois liittyny johonkin rakkausasiaan siinä. Ja sit en myös oo varma oliko se julkkiksesta vai ei-julkkiksesta. Mut todennäköisesti koko juttu on soopaa että tota, puhun mitä puhun. En oikein usko että tota on todellisuudessa tapahtunut tolla tavalla. Jostain vaan tulee sellanen ajatus että toi asia ois liittyny johonkin rakkausjuttuun. Ihme juttu että mistä semmosia voi nousta kun se on 90 % varmasti täyttä soopaa.</p><p></p><p>Ddaraga tapahtui kylläkin oikeesti. Mutta tuo.... On varmaankin täyttä soopaa. Ja vaikka oiskin ollu, en tajua mistä vedän edes sen että se olis ollu hoista.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 200848, member: 34"] Mä en sit tiedä mistä mä keksin sen ajatuksen. Ei mulla oo hoihin liittyviä muita kun tuo, falling slowly, ddaragaan liittyvät, ja sitten ne jutut mitä tapahtui siitä ohjelmasta. Ei muita sen ihmeellisempiä niitä ns. Yliluonnollisia. Varmaan. Emmä tiiä. Mutta tuo nyt on se kaikista ärsyttävin koska se on se epävarmin. Se ja falling slowly. Niinku että tapahtuko ne ees. Kaikki muut tiedän tapahtuneeks. Noi kaks ei vaan oo varmoja. Tuohon ei kyllä ihmeemmin liittynyt musiikkia sentään, seisoin vaan pihallani ja ajattelin tätä paskaa ja sitten niin ku siihen ois samalla liittyny jotain tästä. Tää on nyt varmaan ihan valetta mutta mietin niin kun oisin ajatellut tyyliin "sul on silti näin hirvee olo vaikka sä tiedät että tuut oleen jonkun tyypin kanssa joskus?" Että oisinko ajatellut että... Siis niinkun toi asia ois liittyny johonkin rakkausasiaan siinä. Ja sit en myös oo varma oliko se julkkiksesta vai ei-julkkiksesta. Mut todennäköisesti koko juttu on soopaa että tota, puhun mitä puhun. En oikein usko että tota on todellisuudessa tapahtunut tolla tavalla. Jostain vaan tulee sellanen ajatus että toi asia ois liittyny johonkin rakkausjuttuun. Ihme juttu että mistä semmosia voi nousta kun se on 90 % varmasti täyttä soopaa. Ddaraga tapahtui kylläkin oikeesti. Mutta tuo.... On varmaankin täyttä soopaa. Ja vaikka oiskin ollu, en tajua mistä vedän edes sen että se olis ollu hoista. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja