Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 200869" data-attributes="member: 34"><p>Tai siis ainahan juttelu olisi paras vaihtoehto mutta kun se on näköjään käsien läpsyttelyä niin. En ole tähän päivään mennessä saanut mitään vaikuttavaa hoitoa missä mulle vaikka perusteltaisiin se että miksi esimerkiksi lihava keho on kaunis. Tai mikskä mun kehoa nyt voikaan sanoa. Jos ei lihava niin joku pyöreähkö. Että jos siellä psykoterapiassa kerta käydään niin eikö sen ajan voisi käyttää hyödyksi, sen sijaan että puhutaan jostain harjoituksista joita en kuitenkaan koskaan tule tekemään niin eikö se ammattilainen voi sitten takoa päähän tai jotenkin perustella miksi, MIKSI mun kehotyyppi on kaunis. Normi ihmisiltä en odotakaan sitä että ne vois kääntää pään mut ammattilaiset luulis pystyvän. Mut ei, ei. Ei voi </p><p></p><p>Kaikki mitä tehdään niin ravitsemusterapeutti kehottaa syömään about 4-5 kertaa päivässä eikä siinä sit sen kummempia. Et syö nyt ja sillä se siitä. Jos vaikka osaisitte poistaa sen laihdutustarpeen? Mutta eihän ammattilaiselta voi sellaista vaatia. Mutta todennäköisesti vika on minussa.</p><p></p><p>En vain tiedä eikö oikeasti kukaan osaa sitä perustella riittävän vakuuttavasti että miksi mulla ei ole tarvetta laihduttaa. Nimittäin vielä mikään ei ole poistanut multa sitä. Päinvastoin se tarve on mennyt vaan voimakkaammaksi. On kai hyväksyttävä että mua ei sitten voi auttaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 200869, member: 34"] Tai siis ainahan juttelu olisi paras vaihtoehto mutta kun se on näköjään käsien läpsyttelyä niin. En ole tähän päivään mennessä saanut mitään vaikuttavaa hoitoa missä mulle vaikka perusteltaisiin se että miksi esimerkiksi lihava keho on kaunis. Tai mikskä mun kehoa nyt voikaan sanoa. Jos ei lihava niin joku pyöreähkö. Että jos siellä psykoterapiassa kerta käydään niin eikö sen ajan voisi käyttää hyödyksi, sen sijaan että puhutaan jostain harjoituksista joita en kuitenkaan koskaan tule tekemään niin eikö se ammattilainen voi sitten takoa päähän tai jotenkin perustella miksi, MIKSI mun kehotyyppi on kaunis. Normi ihmisiltä en odotakaan sitä että ne vois kääntää pään mut ammattilaiset luulis pystyvän. Mut ei, ei. Ei voi Kaikki mitä tehdään niin ravitsemusterapeutti kehottaa syömään about 4-5 kertaa päivässä eikä siinä sit sen kummempia. Et syö nyt ja sillä se siitä. Jos vaikka osaisitte poistaa sen laihdutustarpeen? Mutta eihän ammattilaiselta voi sellaista vaatia. Mutta todennäköisesti vika on minussa. En vain tiedä eikö oikeasti kukaan osaa sitä perustella riittävän vakuuttavasti että miksi mulla ei ole tarvetta laihduttaa. Nimittäin vielä mikään ei ole poistanut multa sitä. Päinvastoin se tarve on mennyt vaan voimakkaammaksi. On kai hyväksyttävä että mua ei sitten voi auttaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja