Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 201021" data-attributes="member: 34"><p>Okei toi rintojen heiluminen koskee kaikkia naisia tavallaan niin silleen että onkse oikeesti edes yhden miehen mielestä kaunista tai siis että se ei ole rumaa ja oksettavaa ja luotaantyöntävää, ja noloa, kun niin käy? Mitä jos vaikka liikun liian rivakasti yhtäkkiä ilman liivejä ja ne heiluu niin miten mä ikinä uskallan hankkia poikaystävää silloin? Onks ees yks mies maailmassa, edes yksi, joka ajattelee siitä pelkästään hyvää? Siis se on niin hirveää. Se on niin hirveää. Mut siks kysynkin. Onko edes yksi ihminen. Edes yksi ihminen. Ja muutenkin pitääkö edes yksi ihminen kaikkea kauniina. Et jokaiselle oksettavimmalle ja noloimmalle piirteelle tai asialle löytyy ees yks ihminen joka on toista mieltä. Yks tai kaks ees. Mieluusti enemmän. Mä en nää mitään muuta kun huonoa rinnoissa. En pysty keskittymään mihinkään muuhun kuin siihen. Seksissä en pystyis keskittymään mihinkään muuhun kuin siihen. En voi muuta kun itkeä koko ajan. Miten edes yks ihminen maailmassa VOIS olla sitä mieltä? Miten? Ei voi. Kamalampaa asiaa ulkoisesti ei ookaan. Siis rinnat juuri on yks suurimpia syitä MIKSI naiset on rumia. Se on pahimman näköistä. Se heiluminen on pahimman näköistä. Ei oo pahempaa. Ei oo kamalampaa, ei oo oksettavampaa. Ei oo hirveempää, ei oo nolompaa. Ei oo tuskallisempaa. Tätä en saa enää pois. Mun elämä on loppu. Pian.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 201021, member: 34"] Okei toi rintojen heiluminen koskee kaikkia naisia tavallaan niin silleen että onkse oikeesti edes yhden miehen mielestä kaunista tai siis että se ei ole rumaa ja oksettavaa ja luotaantyöntävää, ja noloa, kun niin käy? Mitä jos vaikka liikun liian rivakasti yhtäkkiä ilman liivejä ja ne heiluu niin miten mä ikinä uskallan hankkia poikaystävää silloin? Onks ees yks mies maailmassa, edes yksi, joka ajattelee siitä pelkästään hyvää? Siis se on niin hirveää. Se on niin hirveää. Mut siks kysynkin. Onko edes yksi ihminen. Edes yksi ihminen. Ja muutenkin pitääkö edes yksi ihminen kaikkea kauniina. Et jokaiselle oksettavimmalle ja noloimmalle piirteelle tai asialle löytyy ees yks ihminen joka on toista mieltä. Yks tai kaks ees. Mieluusti enemmän. Mä en nää mitään muuta kun huonoa rinnoissa. En pysty keskittymään mihinkään muuhun kuin siihen. Seksissä en pystyis keskittymään mihinkään muuhun kuin siihen. En voi muuta kun itkeä koko ajan. Miten edes yks ihminen maailmassa VOIS olla sitä mieltä? Miten? Ei voi. Kamalampaa asiaa ulkoisesti ei ookaan. Siis rinnat juuri on yks suurimpia syitä MIKSI naiset on rumia. Se on pahimman näköistä. Se heiluminen on pahimman näköistä. Ei oo pahempaa. Ei oo kamalampaa, ei oo oksettavampaa. Ei oo hirveempää, ei oo nolompaa. Ei oo tuskallisempaa. Tätä en saa enää pois. Mun elämä on loppu. Pian. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja