Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 201386" data-attributes="member: 34"><p>En tiiä. Asiat on aika omituisia. </p><p></p><p>Don't feel attractive though. Loogisesti sen tiedän että olen jos noikin niille. Niin oon mäkin sit. Eikä mun tarvi laihtua jos se on kuulemma noin kaunista.</p><p></p><p>Silleen loogisesti tiedän olevani viehättävä mut en vain ymmärrä tai tunne sitä. Aina jää kuitenkin se olo että pitäs olla enemmän viehättävä jotenkin, pitäis korjata nää asiat, ja et tää on niin embarrassing eikä se oo viehättävää, varsinkaan naiseus? Yäk. Mutta se viehättävyys ja paha olo on eri asia. Siinä on se ettei se ole viehättävää, ja sit siin on se että se tuottaa pahaa oloa. Ne on erillisiä asioita. Se tuottaa myös paljon ihan turhia ocd oireita. Sellasta että en oikeestaan TEE mitään vaan AJATTELEN sen tietyllä tavalla. Pitää neutralisoida se sana. On niin monta sanaa joiden kuulemisen tai ajattelemisen tai kirjottamisen jälkeen tapahtuu toi neutralisoiminen. Sit yritän vaan mentally siirtää itteni jonnekin toiseen universumiin että ajattelen etten ole täällä eikä mun tarvi tuntea sitä häpeää joka päivä. Silleen yritän ajatella et dont worry, kukaan ei näe sua, sä et oo täällä, kukaan ei ajattele sua, kukaan ei liitä sua noihin asioihin, oot jossain toisella planeetalla, toisessa universumissa missä ei oo näitä asioita ja saat olla rauhassa ja siellä sulla ei oo ees sukupuolta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 201386, member: 34"] En tiiä. Asiat on aika omituisia. Don't feel attractive though. Loogisesti sen tiedän että olen jos noikin niille. Niin oon mäkin sit. Eikä mun tarvi laihtua jos se on kuulemma noin kaunista. Silleen loogisesti tiedän olevani viehättävä mut en vain ymmärrä tai tunne sitä. Aina jää kuitenkin se olo että pitäs olla enemmän viehättävä jotenkin, pitäis korjata nää asiat, ja et tää on niin embarrassing eikä se oo viehättävää, varsinkaan naiseus? Yäk. Mutta se viehättävyys ja paha olo on eri asia. Siinä on se ettei se ole viehättävää, ja sit siin on se että se tuottaa pahaa oloa. Ne on erillisiä asioita. Se tuottaa myös paljon ihan turhia ocd oireita. Sellasta että en oikeestaan TEE mitään vaan AJATTELEN sen tietyllä tavalla. Pitää neutralisoida se sana. On niin monta sanaa joiden kuulemisen tai ajattelemisen tai kirjottamisen jälkeen tapahtuu toi neutralisoiminen. Sit yritän vaan mentally siirtää itteni jonnekin toiseen universumiin että ajattelen etten ole täällä eikä mun tarvi tuntea sitä häpeää joka päivä. Silleen yritän ajatella et dont worry, kukaan ei näe sua, sä et oo täällä, kukaan ei ajattele sua, kukaan ei liitä sua noihin asioihin, oot jossain toisella planeetalla, toisessa universumissa missä ei oo näitä asioita ja saat olla rauhassa ja siellä sulla ei oo ees sukupuolta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja