Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 201408" data-attributes="member: 34"><p>EI JUMALA EMBARRASSING MUISTO NOUSI MIELEENI</p><p></p><p>EI JUMALA</p><p></p><p>EI JUMALA</p><p></p><p>EI JUMALA</p><p></p><p>EIIIIIHHHHHHHH</p><p></p><p>Mut sanotaan vaikka niin että olin tarpeeks kännissä ja kukaan ei ajatellut siitä mitään ihmeellistä... Kaikki ajatteli että se johtui vaan siitä kun olin kännissä.. eikö niin.</p><p></p><p>Vai eikö olekin ihan normaalia kännissä meinata kaatua ja sitten tuttu (vanha mies) estää sua kaatumasta ja sit jäät hetkeks vahingossa nojaamaan siihen sangen epäilyttävän näköisesti</p><p></p><p>Voi olla että muistan väärin tän</p><p></p><p>OMFG TOIVOTTAVASTI </p><p></p><p>toivottavasti en oikeesti nojannu siihen </p><p></p><p>Ei olin vaan niin kännissä että oisin kaatunu muuten </p><p></p><p>Eihän siinä mitään muuta ollut 🗿</p><p></p><p>No okei, en edes tiedä olinko välttämättä ihastunut siihen mutta siis ÖÖH</p><p></p><p>Öööööööhhhhhhhhhhhhhhhhh :SSSSSSS EMBARRASSING </p><p></p><p></p><p>IT'S LITERALLY LIKE BEING IN THE CLOSET LMAO bye</p><p></p><p>"Apua ei kai kukaan nähny, apua ei kai kukaan tajuu 😬"</p><p></p><p>MITÄ JOS NE NÄKEEEE MIKÄ MÄ OON OON</p><p></p><p>pahintahan se on perheen tms tuttujen suhteen</p><p></p><p>Silleen ei ei en minä sellainen ainakaan ole, POIS SE MINUSTA 😃</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 201408, member: 34"] EI JUMALA EMBARRASSING MUISTO NOUSI MIELEENI EI JUMALA EI JUMALA EI JUMALA EIIIIIHHHHHHHH Mut sanotaan vaikka niin että olin tarpeeks kännissä ja kukaan ei ajatellut siitä mitään ihmeellistä... Kaikki ajatteli että se johtui vaan siitä kun olin kännissä.. eikö niin. Vai eikö olekin ihan normaalia kännissä meinata kaatua ja sitten tuttu (vanha mies) estää sua kaatumasta ja sit jäät hetkeks vahingossa nojaamaan siihen sangen epäilyttävän näköisesti Voi olla että muistan väärin tän OMFG TOIVOTTAVASTI toivottavasti en oikeesti nojannu siihen Ei olin vaan niin kännissä että oisin kaatunu muuten Eihän siinä mitään muuta ollut 🗿 No okei, en edes tiedä olinko välttämättä ihastunut siihen mutta siis ÖÖH Öööööööhhhhhhhhhhhhhhhhh :SSSSSSS EMBARRASSING IT'S LITERALLY LIKE BEING IN THE CLOSET LMAO bye "Apua ei kai kukaan nähny, apua ei kai kukaan tajuu 😬" MITÄ JOS NE NÄKEEEE MIKÄ MÄ OON OON pahintahan se on perheen tms tuttujen suhteen Silleen ei ei en minä sellainen ainakaan ole, POIS SE MINUSTA 😃 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja