Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 201557" data-attributes="member: 34"><p>Sure i wanna meet Eunkwang. Sure, I'd want to.</p><p></p><p>Mut ei se tuu parantamaan yhtään mitään musta.</p><p></p><p>Ainut mitä sen näkeminen voi tehdä on antaa hetkellisen helpotuksen koska, ofc, mutta sit kun palaisin suomeen, jos oletetaan että matkustaisin koreaan ja menisin vaa keikalle tms. Niin sit kun palaisin suomeen tai no joo oisin varmaan high silloinkin vielä mut lopulta se ei auttais mitään eikä se poistaisi mun dysforiaa. Edes sen kanssa seurustelu ei poista tätä. Toki haluisin olla edes hetken sen lähellä. Tai edes olla keikal jos en sen lähempänä. Sekin on jo aika lähel. Haluun sitä in fact ihan vitusti. Mut sekään ei paranna mua. Ei koskaa mikään </p><p></p><p>Ehkä meen nukkumaan ja toivon että jollain ihmeellä en enää heräis. Tai jos en heräis muutamaan vuoteen. Olis koomassa muutaman vuoden, ehkä tää ois sit loppunu.</p><p></p><p>Eikä se olis.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 201557, member: 34"] Sure i wanna meet Eunkwang. Sure, I'd want to. Mut ei se tuu parantamaan yhtään mitään musta. Ainut mitä sen näkeminen voi tehdä on antaa hetkellisen helpotuksen koska, ofc, mutta sit kun palaisin suomeen, jos oletetaan että matkustaisin koreaan ja menisin vaa keikalle tms. Niin sit kun palaisin suomeen tai no joo oisin varmaan high silloinkin vielä mut lopulta se ei auttais mitään eikä se poistaisi mun dysforiaa. Edes sen kanssa seurustelu ei poista tätä. Toki haluisin olla edes hetken sen lähellä. Tai edes olla keikal jos en sen lähempänä. Sekin on jo aika lähel. Haluun sitä in fact ihan vitusti. Mut sekään ei paranna mua. Ei koskaa mikään Ehkä meen nukkumaan ja toivon että jollain ihmeellä en enää heräis. Tai jos en heräis muutamaan vuoteen. Olis koomassa muutaman vuoden, ehkä tää ois sit loppunu. Eikä se olis. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja