Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 201649" data-attributes="member: 34"><p>Oikeastaan painon ajattelu on mulle jopa helpottavaa, sen sijaan että ajattelisin jotain sellaista mitä en halua ajatella. Siivosin insta feediäkin, toivottavasti toimii. Taisin sanoa silloin että novo nordiskin lihavuus on sairaus mainos oli mulle jopa comforting silloin. Niin se on nytkin taas. Siis koko painoasia. Se tuntuu niin helpolta että se on comforting. Ei mulla oo enää mitään intressiä tai ongelmaa päästä bmi 19. Yksinkertaisesti en tunne mitään tai se ei liikuta mua millään tavalla. En vaan tunne mitään. Myöskään mulla ei oo mitään tarvetta enää näyttää hyvältä miesten silmissä. Yksinkertaisesti ei ole mitään arvoa enää niillä mulle, joten se on hyvä asia. Eikä siis ulkonäöllä muutenkaan juuri. Tarkoitan siis että toki oon ruma yhä, mutta se just ettei se liikuta entiseen tapaan mua enää. Ihan hyvä juttu siinä mielessä. Ainut jolla enää on mitään merkitystä tai joka voi mua satuttaa pahiten on skpl liittyvät asiat. Ja tosiaan se on ehkä mennyt kaksinkertaiseksi se voimakkuus. Tai ehkä enemmänkin. Se on voimistunut muutamissa päivissä mielettömästi. Ja kaikki alkoi telkkarista ilmeisesti, pahenemaan, tarkoitan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 201649, member: 34"] Oikeastaan painon ajattelu on mulle jopa helpottavaa, sen sijaan että ajattelisin jotain sellaista mitä en halua ajatella. Siivosin insta feediäkin, toivottavasti toimii. Taisin sanoa silloin että novo nordiskin lihavuus on sairaus mainos oli mulle jopa comforting silloin. Niin se on nytkin taas. Siis koko painoasia. Se tuntuu niin helpolta että se on comforting. Ei mulla oo enää mitään intressiä tai ongelmaa päästä bmi 19. Yksinkertaisesti en tunne mitään tai se ei liikuta mua millään tavalla. En vaan tunne mitään. Myöskään mulla ei oo mitään tarvetta enää näyttää hyvältä miesten silmissä. Yksinkertaisesti ei ole mitään arvoa enää niillä mulle, joten se on hyvä asia. Eikä siis ulkonäöllä muutenkaan juuri. Tarkoitan siis että toki oon ruma yhä, mutta se just ettei se liikuta entiseen tapaan mua enää. Ihan hyvä juttu siinä mielessä. Ainut jolla enää on mitään merkitystä tai joka voi mua satuttaa pahiten on skpl liittyvät asiat. Ja tosiaan se on ehkä mennyt kaksinkertaiseksi se voimakkuus. Tai ehkä enemmänkin. Se on voimistunut muutamissa päivissä mielettömästi. Ja kaikki alkoi telkkarista ilmeisesti, pahenemaan, tarkoitan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja