Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 201681" data-attributes="member: 34"><p>Ja toisaalta miksi naisen nimi pitäisi olla naisen nimi? Miksi nimen pitäisi olla naisen nimi? Vaikka emilia (ei mun nimi :D). Miks emilia ois naisen nimi? Niinku silleen tarkotan oikeesti oikeesti. Kun miettii loppujen lopuks. Mun mielestä se on vaan päätetty asia, ja yhtä hyvin emilia voi olla naisen, miehen tai muunsukupuolisen nimi. Silleen teknisesti ottaen. Koska eihän nimi oo oikeastaan mikään muu kun nimi. Eihän nimillä OIKEESTI oo sukupuolta. Se on vaan päätetty asia mut ei se todellisuudessa oo mahdotonta antaa vaikka miehelle nimeksi emilia. Tai lain puolesta voi olla mahdotonta mutta todellisuudessa silleen ei. Nehän on vaan nimiä, haloo :D joten periaatteessa mul ei oo mitään tarvetta silleen vaihtaa nimeä koska mun nimi ei ole todellisuudessa mikään naisen nimi vaan muunsukupuolisen. Toki jotkut muut joilla on sama nimi voi olla naisia. Ehkäpä jonkun miehenki nimi jossain saattaa olla sama ku mun nimi. Nehän on vaan nimiä. Et ei mun nimi MULLA oo mikään naisen nimi, vaan iha muunsukupuolisen vaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 201681, member: 34"] Ja toisaalta miksi naisen nimi pitäisi olla naisen nimi? Miksi nimen pitäisi olla naisen nimi? Vaikka emilia (ei mun nimi :D). Miks emilia ois naisen nimi? Niinku silleen tarkotan oikeesti oikeesti. Kun miettii loppujen lopuks. Mun mielestä se on vaan päätetty asia, ja yhtä hyvin emilia voi olla naisen, miehen tai muunsukupuolisen nimi. Silleen teknisesti ottaen. Koska eihän nimi oo oikeastaan mikään muu kun nimi. Eihän nimillä OIKEESTI oo sukupuolta. Se on vaan päätetty asia mut ei se todellisuudessa oo mahdotonta antaa vaikka miehelle nimeksi emilia. Tai lain puolesta voi olla mahdotonta mutta todellisuudessa silleen ei. Nehän on vaan nimiä, haloo :D joten periaatteessa mul ei oo mitään tarvetta silleen vaihtaa nimeä koska mun nimi ei ole todellisuudessa mikään naisen nimi vaan muunsukupuolisen. Toki jotkut muut joilla on sama nimi voi olla naisia. Ehkäpä jonkun miehenki nimi jossain saattaa olla sama ku mun nimi. Nehän on vaan nimiä. Et ei mun nimi MULLA oo mikään naisen nimi, vaan iha muunsukupuolisen vaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja