Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 201777" data-attributes="member: 34"><p>En tiiä mut outo tunne ku on ollu päiväkodista saakka mielisairas mut eri tavalla ja vasta ihan viime vuosina jotenkin aidosti irtaantunu todellisuudesta. Tai en tiedä miten se pitäis sanoo. Et vasta nyt on tavallaan vakavasti mielisairas. Olin aina kyllä siinä mielessä et se aiheutti paljon kärsimystä mut tuntuu ettei jotenkin mun aivotoiminta oo nytten enää normaalia tai jotenkin yhtään.. järkevää? En voi uskoa yhtään mitään aidosti tuntuu että oon vaan menny jotenki tosi sairaaks. Tuntuu samantyyppiseltä deluusiolta ku anorektikot näkee itsensä lihavana niinku oikeasti ihan täysiä deluusioita MUKAMAS mut mulle ne on niinku sinänsä kuitenkin totta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 201777, member: 34"] En tiiä mut outo tunne ku on ollu päiväkodista saakka mielisairas mut eri tavalla ja vasta ihan viime vuosina jotenkin aidosti irtaantunu todellisuudesta. Tai en tiedä miten se pitäis sanoo. Et vasta nyt on tavallaan vakavasti mielisairas. Olin aina kyllä siinä mielessä et se aiheutti paljon kärsimystä mut tuntuu ettei jotenkin mun aivotoiminta oo nytten enää normaalia tai jotenkin yhtään.. järkevää? En voi uskoa yhtään mitään aidosti tuntuu että oon vaan menny jotenki tosi sairaaks. Tuntuu samantyyppiseltä deluusiolta ku anorektikot näkee itsensä lihavana niinku oikeasti ihan täysiä deluusioita MUKAMAS mut mulle ne on niinku sinänsä kuitenkin totta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja