Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 201797" data-attributes="member: 34"><p>Siis mä niin vihaan vassareita. Jos sanoisin niin kukaan ei ikinä uskois mua jos sanon että oon trans siks koska oon psykoottinen. Kaikki vassarit vaan on silleen hey you're hateful take your transphobia away from here. Sillee okei mutta oon trans oikeasti vaan siksi että mulla on ollu random psykoottinen tai lowkey/mildly psykoottinen jakso tässä nyt yli vuoden ja en usko mitään sellaista mistä on selkeät todisteet olemassa MUKAMAS mun nenän edessä. Eli sort of psykoottinen/delusional</p><p></p><p>Nii iha turha väittää et oon väärässä. Oon selvästi siis clear as day oon trans just siks et oon psychotic/delusional.</p><p></p><p>Eipä tätä oo silleen kovin kauan edes kestänytkään ainakaan näin psykoottisena. Ja lapsena? Ei mitään. Jos nyt muistan oikein. No ei ainakaan mitään sellaista</p><p></p><p>Taitaa kuulkaas rakkaat transaktivistit olla niin että joskus psykoosikin voi aiheuttaa transiutta :) joskus se on mielisairaus :) mut ei. "Ku mä nään vaa tän mun oman totuuden. Enkä voi nähä sitä mitä joku toinen käy läpi"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 201797, member: 34"] Siis mä niin vihaan vassareita. Jos sanoisin niin kukaan ei ikinä uskois mua jos sanon että oon trans siks koska oon psykoottinen. Kaikki vassarit vaan on silleen hey you're hateful take your transphobia away from here. Sillee okei mutta oon trans oikeasti vaan siksi että mulla on ollu random psykoottinen tai lowkey/mildly psykoottinen jakso tässä nyt yli vuoden ja en usko mitään sellaista mistä on selkeät todisteet olemassa MUKAMAS mun nenän edessä. Eli sort of psykoottinen/delusional Nii iha turha väittää et oon väärässä. Oon selvästi siis clear as day oon trans just siks et oon psychotic/delusional. Eipä tätä oo silleen kovin kauan edes kestänytkään ainakaan näin psykoottisena. Ja lapsena? Ei mitään. Jos nyt muistan oikein. No ei ainakaan mitään sellaista Taitaa kuulkaas rakkaat transaktivistit olla niin että joskus psykoosikin voi aiheuttaa transiutta :) joskus se on mielisairaus :) mut ei. "Ku mä nään vaa tän mun oman totuuden. Enkä voi nähä sitä mitä joku toinen käy läpi" [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja