Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 201844" data-attributes="member: 34"><p>Mut silti onneks fat admirereit on olemassa koska vaikken voi ajatella itseäni kokonaisuudessaan kauniina, niin voin silti ajatella et mus on ainakin yks asia jota jotkut havittelee ja obsessoi, the weight. Vaikken ite siitä pidä mut niiden pitäminen ei riipu mun pitämisestä. Niin voin keskittyä siihen ominaisuuteen ja muistaa että ainakin siitä muut (jotkut pitää). Itse toki en. </p><p></p><p>Mutta että näkisin itseni kokonaisuutena kauniina? Eeei :D ei onnistu. En usko että oon kellekään kaikista kohista hyvännäkönen. There are always flaws in me to everyone who sees me. But i know weight isn't a flaw to them. For some yes. But not to FAs. More like it's necessary for them to be attracted (for some of them)</p><p></p><p>(And I'm too thin for some of them. "Probably wouldn't get it up for a woman under 200/300 lbs" i believe it was either 200 or 300. I'm literally 141 myself so too thin for some.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 201844, member: 34"] Mut silti onneks fat admirereit on olemassa koska vaikken voi ajatella itseäni kokonaisuudessaan kauniina, niin voin silti ajatella et mus on ainakin yks asia jota jotkut havittelee ja obsessoi, the weight. Vaikken ite siitä pidä mut niiden pitäminen ei riipu mun pitämisestä. Niin voin keskittyä siihen ominaisuuteen ja muistaa että ainakin siitä muut (jotkut pitää). Itse toki en. Mutta että näkisin itseni kokonaisuutena kauniina? Eeei :D ei onnistu. En usko että oon kellekään kaikista kohista hyvännäkönen. There are always flaws in me to everyone who sees me. But i know weight isn't a flaw to them. For some yes. But not to FAs. More like it's necessary for them to be attracted (for some of them) (And I'm too thin for some of them. "Probably wouldn't get it up for a woman under 200/300 lbs" i believe it was either 200 or 300. I'm literally 141 myself so too thin for some.) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja