Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 201910" data-attributes="member: 34"><p>Kun sanoin että sit kun oon kotona niin se on erilaista mut sit kun actually nään sitä niin mul on ihan eri olo enkä mä tiedä miks mut se oikeesti saa mut ihan erilaiseks</p><p></p><p>Jopa normaaliks</p><p></p><p>Ehkä siksi että se on niin mukava tai jotain </p><p></p><p>Tai se on omituista koska yleensä en oo tämmönen vai?</p><p></p><p>Niin mulla pitäis olla tyttöystävä niin sit olisin sen kanssa jatkuvasti ja sit tervehtyisin lopulta jos sil ois sama vaikutus ku tolla :DDDDDDD en nyt kuitenkaan sen kanssa tuu koska seurustelemaan lol se on varma :DDDDDDD</p><p></p><p>EN SILTI YMMÄRRÄ </p><p></p><p>niinkun sanoin, heti kun tuun kotiin niin olo muuttuu erilaiseks mutta ei mua okseta tai ällötä (varmaan?) yhtään sillon kun nään sitä </p><p></p><p>Tai sitten joo. En mä oikee tiedä. Tai ainakin mulle tulee joka tapauksessa outo olo siitä mitä en voi selittää ihan sellanen jotenkin normaali. Sellanen mikä vois kuvitella että muillakin queer naisilla on. Ei mul enää oo nyt alkaa tulee se ällötys mut siinä hetkessä tuntui paljonnnn normaalimmalta</p><p></p><p>Olin vaa hetken että "ei se haittaa"</p><p></p><p>Ehkä siinä ihmises on sit jotai sellasta mikä neutralisoi sen. Ehkä sen persoona on sellanen. Mut aika outoa silti koska?????????????????</p><p></p><p>Tää on taas jotain ihmeellistä </p><p></p><p>Oikeesti en mä usko että tuun parantuu pitkään aikaan mut joo jotenki outoa</p><p></p><p>Mikä tääki juttu on 😭😭😭😭😭 ku ei se edes oo siitä että se on nainen vaan siks että se on erilainen kun muut vissiin tai siis mä en nyt taas voi ymmärtää </p><p></p><p>Ei vittu oikeesti Eunkwang auta mua 😭 pelasta mut tältä sekoilulta 😭 tää koko syksy on ollu ihan sekopää meininkiä 😭 oikeesti </p><p></p><p>Ei täällä kestä ellei pohjustaaa 😭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 201910, member: 34"] Kun sanoin että sit kun oon kotona niin se on erilaista mut sit kun actually nään sitä niin mul on ihan eri olo enkä mä tiedä miks mut se oikeesti saa mut ihan erilaiseks Jopa normaaliks Ehkä siksi että se on niin mukava tai jotain Tai se on omituista koska yleensä en oo tämmönen vai? Niin mulla pitäis olla tyttöystävä niin sit olisin sen kanssa jatkuvasti ja sit tervehtyisin lopulta jos sil ois sama vaikutus ku tolla :DDDDDDD en nyt kuitenkaan sen kanssa tuu koska seurustelemaan lol se on varma :DDDDDDD EN SILTI YMMÄRRÄ niinkun sanoin, heti kun tuun kotiin niin olo muuttuu erilaiseks mutta ei mua okseta tai ällötä (varmaan?) yhtään sillon kun nään sitä Tai sitten joo. En mä oikee tiedä. Tai ainakin mulle tulee joka tapauksessa outo olo siitä mitä en voi selittää ihan sellanen jotenkin normaali. Sellanen mikä vois kuvitella että muillakin queer naisilla on. Ei mul enää oo nyt alkaa tulee se ällötys mut siinä hetkessä tuntui paljonnnn normaalimmalta Olin vaa hetken että "ei se haittaa" Ehkä siinä ihmises on sit jotai sellasta mikä neutralisoi sen. Ehkä sen persoona on sellanen. Mut aika outoa silti koska????????????????? Tää on taas jotain ihmeellistä Oikeesti en mä usko että tuun parantuu pitkään aikaan mut joo jotenki outoa Mikä tääki juttu on 😭😭😭😭😭 ku ei se edes oo siitä että se on nainen vaan siks että se on erilainen kun muut vissiin tai siis mä en nyt taas voi ymmärtää Ei vittu oikeesti Eunkwang auta mua 😭 pelasta mut tältä sekoilulta 😭 tää koko syksy on ollu ihan sekopää meininkiä 😭 oikeesti Ei täällä kestä ellei pohjustaaa 😭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja