Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 202704" data-attributes="member: 34"><p>Olin ettimäs jotain toista mut tää saa kelvata </p><p>"Her arms are so fat they don't even look human. Hot af"</p><p></p><p>Niin silleen okei..............</p><p></p><p>Niin tää on sama mitä ajattelen rinnoista hyi vittu, tai whatever else there is</p><p></p><p>Just gotta take their word for it </p><p></p><p>Jos toi on oikea asia niinku näköjään on tai tuskin miehet siellä bondaa huvikseen ja läpällä over the interest for fat women ja kirjaimellisesti runkkaa asialle i mean en usko tämänkään postauksen olevan valhe (vai onko):</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.reddit.com/r/fatadmirersmemes/s/XJu0enyC5K[/URL]</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Niiin........ Jos toi on oikea asia niinku näköjään on..... Ilmeisesti?????????????</p><p></p><p>Niin sitten.... I guess everything else is too... Mutta kirjaimellisesti sama tunne mulle tulee siitä että en nyt ainakaan sitä voi ikinä ymmärtää mutta täytyy vain uskoa sellasen sanaan joka niin tuntee kun itse ei vaan kertakaikkiaan tunne :D men obsessed with breasts? Okay... Yall exist i guess. It's absolutely hideous, gross, ugly, like all the little things, all the positions, all the imperfections, everything about breasts look embarrassing and ugly, you have got to be kidding me. But i guess yall exist then. I mean, se näyttää yhtä järkyttävältä mun silmiin kuin nää laardikasat (sorry for being fatphobic).</p><p></p><p>Jos se näyttää yhtä järkyttävältä mun silmiin nii kaikki voi kuvitella kuinka jotai nii rumaa tissit on mulle. Siis hyi oksennus sentään miten mä en ihan oikeasti aikuisten oikeasti ymmärrä. En kuuna päivänäkään voisi käsittää, ymmärtää, en näe sitä, olen sokea, se on niin pelkkää rumuutta, pelkkää oksetusta, pelkkää noloutta, siis hyivittu hyi vittu hyi vittu?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 202704, member: 34"] Olin ettimäs jotain toista mut tää saa kelvata "Her arms are so fat they don't even look human. Hot af" Niin silleen okei.............. Niin tää on sama mitä ajattelen rinnoista hyi vittu, tai whatever else there is Just gotta take their word for it Jos toi on oikea asia niinku näköjään on tai tuskin miehet siellä bondaa huvikseen ja läpällä over the interest for fat women ja kirjaimellisesti runkkaa asialle i mean en usko tämänkään postauksen olevan valhe (vai onko): [URL unfurl="true"]https://www.reddit.com/r/fatadmirersmemes/s/XJu0enyC5K[/URL] Niiin........ Jos toi on oikea asia niinku näköjään on..... Ilmeisesti????????????? Niin sitten.... I guess everything else is too... Mutta kirjaimellisesti sama tunne mulle tulee siitä että en nyt ainakaan sitä voi ikinä ymmärtää mutta täytyy vain uskoa sellasen sanaan joka niin tuntee kun itse ei vaan kertakaikkiaan tunne :D men obsessed with breasts? Okay... Yall exist i guess. It's absolutely hideous, gross, ugly, like all the little things, all the positions, all the imperfections, everything about breasts look embarrassing and ugly, you have got to be kidding me. But i guess yall exist then. I mean, se näyttää yhtä järkyttävältä mun silmiin kuin nää laardikasat (sorry for being fatphobic). Jos se näyttää yhtä järkyttävältä mun silmiin nii kaikki voi kuvitella kuinka jotai nii rumaa tissit on mulle. Siis hyi oksennus sentään miten mä en ihan oikeasti aikuisten oikeasti ymmärrä. En kuuna päivänäkään voisi käsittää, ymmärtää, en näe sitä, olen sokea, se on niin pelkkää rumuutta, pelkkää oksetusta, pelkkää noloutta, siis hyivittu hyi vittu hyi vittu? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja