Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 203478" data-attributes="member: 34"><p>The weirdest thing is that every time i see her, i get scared/embarrassed because of my breasts</p><p></p><p>Actually i get embarrassed when ANYONE sees me and them</p><p></p><p>But i just realized that they're women</p><p></p><p>Like i understand the embarrassment with men</p><p></p><p>But there should be no embarrassment if a woman sees you</p><p></p><p>Shes just as gross</p><p></p><p></p><p>Tai se ku mun terapeutti kysy jtn vatsakivusta et mist se johtuu onks se jtn jtn jtn vai jtn jtn jtn vai jtn jtn jtn vai k*********</p><p></p><p>Niin silleen why did i get embarrassed to be in front of HER on that day</p><p></p><p>Silleen "mä en haluu et muut tietää must jotai noin oksettavaa!"</p><p></p><p>Ai NAISET VAI??</p><p></p><p>ensinnäkin miten vitussa SE voi nolottaa</p><p></p><p>Varmaan miesten kanssa joo mut eihän kukaan voi olla sillee "MITÄ TOI AJATTELEE MUSTA" naisesta</p><p></p><p></p><p></p><p>Eeeeei</p><p></p><p>Silti sinä päivänä (kauan sit) olin sillee ei mä en haluu et säkään tiedät mä en haluu et kukaan tietää (siis mielessäni ajattelin)</p><p></p><p></p><p>Mitä vittua??????????? Ei sun tarvi olla embarrassed millään tavalla kenenkään naisen edessä. Miesten kyllä. Mut ei naisten. Sun ei tarvi edes nolostuu prosenttiakaan.</p><p></p><p>Tai sit siitä puhuminen ääneen oli kamalaa </p><p></p><p>It made it more real</p><p></p><p>Meinasin lähtee kyssaamaan 😭 en ihan mut melkein.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 203478, member: 34"] The weirdest thing is that every time i see her, i get scared/embarrassed because of my breasts Actually i get embarrassed when ANYONE sees me and them But i just realized that they're women Like i understand the embarrassment with men But there should be no embarrassment if a woman sees you Shes just as gross Tai se ku mun terapeutti kysy jtn vatsakivusta et mist se johtuu onks se jtn jtn jtn vai jtn jtn jtn vai jtn jtn jtn vai k********* Niin silleen why did i get embarrassed to be in front of HER on that day Silleen "mä en haluu et muut tietää must jotai noin oksettavaa!" Ai NAISET VAI?? ensinnäkin miten vitussa SE voi nolottaa Varmaan miesten kanssa joo mut eihän kukaan voi olla sillee "MITÄ TOI AJATTELEE MUSTA" naisesta Eeeeei Silti sinä päivänä (kauan sit) olin sillee ei mä en haluu et säkään tiedät mä en haluu et kukaan tietää (siis mielessäni ajattelin) Mitä vittua??????????? Ei sun tarvi olla embarrassed millään tavalla kenenkään naisen edessä. Miesten kyllä. Mut ei naisten. Sun ei tarvi edes nolostuu prosenttiakaan. Tai sit siitä puhuminen ääneen oli kamalaa It made it more real Meinasin lähtee kyssaamaan 😭 en ihan mut melkein. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja