Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 203656" data-attributes="member: 34"><p>Oikeastaan ainut asia missä oon samaa mieltä tai en mä tiedä mitä ne oikeest ajattelee mut kuitenkin, rehellisesti sanottuna oon tällee:</p><p>I like how my pussy smells. But actually, it smells good and bad at the same time. Like it's a weird thing. Mut se on kyl tavallaan hyvä tuoksu (mun nenään, joo kuulostaa oudolt mut tää on nyt rehellisesti sanottuna) ja tavallaan samalla huono :D ristiriitaista siis. Joten pystyn ehkä VÄHÄN käsittää sitä kun joskus jotkut miehet sanoo että pussy smells good/delicious tai jtn tällästä. Mut samaan aikaan se on häiritsevä haju mun nokkaan, mut jollain tavalla hyvä tuoksu. Aika outoa. Mut ton lisäks, on olemassa toinen aspekti mikä on sitten ihan vaan se että of course anything related to pussy makes me suffer. The embarrassment is so big. I wish i could die.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 203656, member: 34"] Oikeastaan ainut asia missä oon samaa mieltä tai en mä tiedä mitä ne oikeest ajattelee mut kuitenkin, rehellisesti sanottuna oon tällee: I like how my pussy smells. But actually, it smells good and bad at the same time. Like it's a weird thing. Mut se on kyl tavallaan hyvä tuoksu (mun nenään, joo kuulostaa oudolt mut tää on nyt rehellisesti sanottuna) ja tavallaan samalla huono :D ristiriitaista siis. Joten pystyn ehkä VÄHÄN käsittää sitä kun joskus jotkut miehet sanoo että pussy smells good/delicious tai jtn tällästä. Mut samaan aikaan se on häiritsevä haju mun nokkaan, mut jollain tavalla hyvä tuoksu. Aika outoa. Mut ton lisäks, on olemassa toinen aspekti mikä on sitten ihan vaan se että of course anything related to pussy makes me suffer. The embarrassment is so big. I wish i could die. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja