Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 203718" data-attributes="member: 34"><p>EEEHHH</p><p></p><p>Joskus ihmettelen sattumien tasoa</p><p></p><p>Tarkoitan sattumien huimaa määrää</p><p></p><p>Sitä joskus ihmettelen</p><p></p><p>Koska undeniable facts:</p><p>1) istuin kauan kauan sitten portailla koulussa ja ajattelin a:sta jota en siis tiennyt vielä mutta siitä tyypistä joka liitty siihen ja johon tiesin ihastuvani joskus koska tiesin että jonkun ihastuksen piti liittyä siihen juttuun, mutta mulla ei ollut sellaista ihastusta vaan vielä. Niin ajattelin siitä että tuleeko siitä myös mun poikaystävä sitten tulevaisuudes. Niin mulla ei ollut sellaista ihastusta vaan vielä mutta eipä aikaakaan kun sitten vihdoin oli... Ihan kuten sanoinkin tapahtuvan..</p><p></p><p>2) kauan sitten (no, viime vuonna) katsoin following musiikkivideota ja ihmettelin miks mulla tulee tämmösiä ajatuksia ja lopputekstien rullatessa mietin tarkoittaako tämä taas uutta tämmöistä aavistusta ja tarkoittaako se nimenomaan seurustelua. Mut joka tapauksessa ne ajatukset oli seurusteluajatuksia jostain syystä, siis JOSTAIN IHMEEN SYYSTÄ en tiedä miksi, ja sitten just siinä stop-merkki kohassa ku se äijä tulee sielt autost pois nii oon sillee "jep mut ei eunkwang" sit oon sillee nyyh nyyh ei eunkwang mut okei mut maybe i want eunkwang. Mut sit kuitenkin oon et tää ei oo Eunkwangista sorry babes. Sattu olee taewoon biisi i mean it's just a coincidence. eh. 😂</p><p></p><p>3) lisäksi kattoessa sitä lyhyttä pätkää eunkwangista ja hoista oon silleen "nii miks musta tuntuu että tästä tapahtuu jtn sillee ihastusmielessä i guess" eli another random flash. Siinä hetkessäkin olin silleen tyylil "great, another aavistus". Ja siis nimenomaan en edes tiedostanut että hoista. Mun mielestä. Olin vaan et "something here". Siis ei tietenkään liittyny eunkwangii ja eunkwang oli jo tapahtunu :D ja tiesin sen siin kohtaa et se oli joku muu kuin eunkwang, siis koska se kuulu siihen aavistukseen. Joten ei ollu hänestä se. 🙂</p><p></p><p>4) lisäksi pihalla ollessani katoin sitä ddaragan kansikuvaa ja oon sillee hitto mä tiiän et täst tulee joku OIKEEN VITUN iso keissi. Siis niin merkittävä ihastus. Niin ajattelin. Ja sitten ajattelin vielä että se on joku kiinteesti tähän liittyvä. Niinkun enemmän tähän liittyvä kuin joku random tyyppi. Kun katoin sitä kansikuvaa niin vaan tuli sellanen "tää.. tää.. jotain tästä.. on muute oikeesti"</p><p></p><p>Joten. Ja viel varsinkin se kuinka tärkeä keissi tiesin sen olevan etukäteen. Meinas vähän ravisuttaa se homma jo sillon. Itse asiassa melko sama tunne kuin Eunkwangista etukätee oli. Nimenomaan etukäteen. Niinkun toikin oli etukäteen.</p><p></p><p>5) jep no undeniable fakta numero viisi, ensimmäisen kerran... Wait.. tuskin ensimmäisen kerran, mut sillon juhannuksena. Kun tuli vastaan uri sikku (??????) videot olin et "tää ohjelma... 😂 Tää ohjelma 😂 mitä täs on sellasta 😂" enkä tiennyt että mitä se oli, en sillon vielä. En vaa keksiny mitä :)</p><p></p><p>6) eunkwangista se kun ajattelin etukäteen sen olevan mun mies mutta no ei siitä enempää </p><p></p><p>Ja enempää en viitsikään sanoa :) mutta ainakin noi on undeniable faktoja koska en todellakaan keksi niitä päästäni, i wish.</p><p></p><p>I WISH.</p><p></p><p>jos keksisin ne päästäni ni mua ei ois turhaan huijattu ja en odottais näitä juttuja turhaan lmao.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 203718, member: 34"] EEEHHH Joskus ihmettelen sattumien tasoa Tarkoitan sattumien huimaa määrää Sitä joskus ihmettelen Koska undeniable facts: 1) istuin kauan kauan sitten portailla koulussa ja ajattelin a:sta jota en siis tiennyt vielä mutta siitä tyypistä joka liitty siihen ja johon tiesin ihastuvani joskus koska tiesin että jonkun ihastuksen piti liittyä siihen juttuun, mutta mulla ei ollut sellaista ihastusta vaan vielä. Niin ajattelin siitä että tuleeko siitä myös mun poikaystävä sitten tulevaisuudes. Niin mulla ei ollut sellaista ihastusta vaan vielä mutta eipä aikaakaan kun sitten vihdoin oli... Ihan kuten sanoinkin tapahtuvan.. 2) kauan sitten (no, viime vuonna) katsoin following musiikkivideota ja ihmettelin miks mulla tulee tämmösiä ajatuksia ja lopputekstien rullatessa mietin tarkoittaako tämä taas uutta tämmöistä aavistusta ja tarkoittaako se nimenomaan seurustelua. Mut joka tapauksessa ne ajatukset oli seurusteluajatuksia jostain syystä, siis JOSTAIN IHMEEN SYYSTÄ en tiedä miksi, ja sitten just siinä stop-merkki kohassa ku se äijä tulee sielt autost pois nii oon sillee "jep mut ei eunkwang" sit oon sillee nyyh nyyh ei eunkwang mut okei mut maybe i want eunkwang. Mut sit kuitenkin oon et tää ei oo Eunkwangista sorry babes. Sattu olee taewoon biisi i mean it's just a coincidence. eh. 😂 3) lisäksi kattoessa sitä lyhyttä pätkää eunkwangista ja hoista oon silleen "nii miks musta tuntuu että tästä tapahtuu jtn sillee ihastusmielessä i guess" eli another random flash. Siinä hetkessäkin olin silleen tyylil "great, another aavistus". Ja siis nimenomaan en edes tiedostanut että hoista. Mun mielestä. Olin vaan et "something here". Siis ei tietenkään liittyny eunkwangii ja eunkwang oli jo tapahtunu :D ja tiesin sen siin kohtaa et se oli joku muu kuin eunkwang, siis koska se kuulu siihen aavistukseen. Joten ei ollu hänestä se. 🙂 4) lisäksi pihalla ollessani katoin sitä ddaragan kansikuvaa ja oon sillee hitto mä tiiän et täst tulee joku OIKEEN VITUN iso keissi. Siis niin merkittävä ihastus. Niin ajattelin. Ja sitten ajattelin vielä että se on joku kiinteesti tähän liittyvä. Niinkun enemmän tähän liittyvä kuin joku random tyyppi. Kun katoin sitä kansikuvaa niin vaan tuli sellanen "tää.. tää.. jotain tästä.. on muute oikeesti" Joten. Ja viel varsinkin se kuinka tärkeä keissi tiesin sen olevan etukäteen. Meinas vähän ravisuttaa se homma jo sillon. Itse asiassa melko sama tunne kuin Eunkwangista etukätee oli. Nimenomaan etukäteen. Niinkun toikin oli etukäteen. 5) jep no undeniable fakta numero viisi, ensimmäisen kerran... Wait.. tuskin ensimmäisen kerran, mut sillon juhannuksena. Kun tuli vastaan uri sikku (??????) videot olin et "tää ohjelma... 😂 Tää ohjelma 😂 mitä täs on sellasta 😂" enkä tiennyt että mitä se oli, en sillon vielä. En vaa keksiny mitä :) 6) eunkwangista se kun ajattelin etukäteen sen olevan mun mies mutta no ei siitä enempää Ja enempää en viitsikään sanoa :) mutta ainakin noi on undeniable faktoja koska en todellakaan keksi niitä päästäni, i wish. I WISH. jos keksisin ne päästäni ni mua ei ois turhaan huijattu ja en odottais näitä juttuja turhaan lmao. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja