Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 203748" data-attributes="member: 34"><p>Ärsyttää vähän kun bmistä ei saa mitään osviittaa todellisesta läskiydestä/laihuudesta. Että se ei kerro kellekään mitään ja kaikki luulee että oon laiha jos sanon että bmi on 24.5</p><p></p><p>Tai sillon kun se oli vähän yli 23</p><p></p><p>Niin olin silloinkin tosi pulska verrattuna siihen mitä toi lukema yleensä on</p><p></p><p>Niin se on ihan hirveen harhaanjohtavaa eikä kerro yhtään mitään. Mun painoiset on yleensä mua hoikempia. Joten mulla on joku sellainen että se on lihavampi vaikutelma pienemmässä bmissä.</p><p></p><p>Et ihan turhaa käyttää sitä jos haluu sanoo jollekin miltä näyttää </p><p></p><p>Mut ei oikein mitään muutakaan voi sanoo ilman kuvaa koska mikää ei kerro mitää oikee</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 203748, member: 34"] Ärsyttää vähän kun bmistä ei saa mitään osviittaa todellisesta läskiydestä/laihuudesta. Että se ei kerro kellekään mitään ja kaikki luulee että oon laiha jos sanon että bmi on 24.5 Tai sillon kun se oli vähän yli 23 Niin olin silloinkin tosi pulska verrattuna siihen mitä toi lukema yleensä on Niin se on ihan hirveen harhaanjohtavaa eikä kerro yhtään mitään. Mun painoiset on yleensä mua hoikempia. Joten mulla on joku sellainen että se on lihavampi vaikutelma pienemmässä bmissä. Et ihan turhaa käyttää sitä jos haluu sanoo jollekin miltä näyttää Mut ei oikein mitään muutakaan voi sanoo ilman kuvaa koska mikää ei kerro mitää oikee [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja