Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 204315" data-attributes="member: 34"><p>Seriously </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Fatness itself doesn't bother me anymore </p><p></p><p>Sitä paitsi FAs exist nii sen puolesta voisin ihan hyvin olla hyvännäkönen</p><p></p><p>Fatness itself doesn't bother me anymore </p><p></p><p>Mutta</p><p></p><p>Jos vaan ne muut asiat loppuis ni voisin tosi hyvin</p><p></p><p>Mut niitä en ees odota koska tiedän ettei ne lopu</p><p></p><p>Mut on tääkin ihan kiva ettei toi häiritse enää</p><p></p><p>It just doesn't </p><p></p><p>Niinku ei mua haittaa olla näin läski</p><p></p><p>Niinku ollenkaa enää</p><p></p><p>Se on muutenki hyvännäköstä niin se on ihan ok</p><p></p><p>Siis kuulemma se on joten joo</p><p></p><p>Mutta se on mulle uskottavaa, muut asiat mitä sanotaan ei oo uskottavaa</p><p></p><p>Eli ton voin ihan helpolla uskoa et they find fatness itself attractive </p><p></p><p>Mut ne muut asiat niin ei.</p><p></p><p>Ei todellakaan.</p><p></p><p>TOSIN tää tuo kyllä toivoa että jos toi voi loppua, niin joskus voi ehkä ne muutkin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 204315, member: 34"] Seriously Fatness itself doesn't bother me anymore Sitä paitsi FAs exist nii sen puolesta voisin ihan hyvin olla hyvännäkönen Fatness itself doesn't bother me anymore Mutta Jos vaan ne muut asiat loppuis ni voisin tosi hyvin Mut niitä en ees odota koska tiedän ettei ne lopu Mut on tääkin ihan kiva ettei toi häiritse enää It just doesn't Niinku ei mua haittaa olla näin läski Niinku ollenkaa enää Se on muutenki hyvännäköstä niin se on ihan ok Siis kuulemma se on joten joo Mutta se on mulle uskottavaa, muut asiat mitä sanotaan ei oo uskottavaa Eli ton voin ihan helpolla uskoa et they find fatness itself attractive Mut ne muut asiat niin ei. Ei todellakaan. TOSIN tää tuo kyllä toivoa että jos toi voi loppua, niin joskus voi ehkä ne muutkin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja