Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 204317" data-attributes="member: 34"><p>Psykologisesti copetus on kyllä ihan uskomatonta koska ihan mitä TAHANSA pystyy ilmeisesti copettaa ihan ookooks kun vaan kuluu tarpeeks kauan aikaa.</p><p></p><p>Oon tavallaa copettanu mun ocd:nkin (tarkotan se mikä alkoi ehkä noin 5-vuotiaaana) silleen ihan ookooks koska ihan mieletön psykologinen tuska mutta jollain lailla sen pystyy vetämään ihan ookoo hommaks ku kuluu 20 vuotta ja oot sillee no kylhän täs kuitenkin vielä saatetaan monta kymmentä vuotta kiikkua</p><p></p><p>Paitsi nyt mulle tuli ajatus et kylhä mun pitäis tappaa itteni koska jos jotkut tappaa niin miksei munkin pitäis? Miks mä sit elän? Miks mä en sit tee niin? 🤔 Pakko tehä niinku muutki :D toisaalta jotkut toiset ei tee itsemurhaa koskaan vaan kuolee johonkin muuhun joten miksei siitä tuu samanlaista että mä en sit saa tehä itsemurhaa lol</p><p></p><p>Anyway</p><p></p><p>Mut okei</p><p></p><p>Jos copetin fatness asian ihan okeiks</p><p></p><p>Nii tuun copettaa myös gender asian</p><p></p><p>Mut se vaatii vielä vähän enemmän aikaa.</p><p></p><p>Kyllä coping on ihme juttu psykologisesti </p><p></p><p>Kyllä ihmisen aivot on ihmeelliset</p><p></p><p></p><p></p><p>Kaikist eniten mulle tuo riemua tossa asiassa se että jotkut FAt ei pidä esim kpop tyyppejä ollenkaan hyvännäkösinä XD hah. Feels good to be better looking than those.</p><p></p><p>Muistan vieläkin sen yhen:</p><p>"I dont care about skinny women</p><p>Hate it</p><p>I dont even want to talk about them lol</p><p>For me thick chubby curvy women 🥵"</p><p></p><p>:D</p><p></p><p>Thanks i know I'm better looking than skinny women</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 204317, member: 34"] Psykologisesti copetus on kyllä ihan uskomatonta koska ihan mitä TAHANSA pystyy ilmeisesti copettaa ihan ookooks kun vaan kuluu tarpeeks kauan aikaa. Oon tavallaa copettanu mun ocd:nkin (tarkotan se mikä alkoi ehkä noin 5-vuotiaaana) silleen ihan ookooks koska ihan mieletön psykologinen tuska mutta jollain lailla sen pystyy vetämään ihan ookoo hommaks ku kuluu 20 vuotta ja oot sillee no kylhän täs kuitenkin vielä saatetaan monta kymmentä vuotta kiikkua Paitsi nyt mulle tuli ajatus et kylhä mun pitäis tappaa itteni koska jos jotkut tappaa niin miksei munkin pitäis? Miks mä sit elän? Miks mä en sit tee niin? 🤔 Pakko tehä niinku muutki :D toisaalta jotkut toiset ei tee itsemurhaa koskaan vaan kuolee johonkin muuhun joten miksei siitä tuu samanlaista että mä en sit saa tehä itsemurhaa lol Anyway Mut okei Jos copetin fatness asian ihan okeiks Nii tuun copettaa myös gender asian Mut se vaatii vielä vähän enemmän aikaa. Kyllä coping on ihme juttu psykologisesti Kyllä ihmisen aivot on ihmeelliset Kaikist eniten mulle tuo riemua tossa asiassa se että jotkut FAt ei pidä esim kpop tyyppejä ollenkaan hyvännäkösinä XD hah. Feels good to be better looking than those. Muistan vieläkin sen yhen: "I dont care about skinny women Hate it I dont even want to talk about them lol For me thick chubby curvy women 🥵" :D Thanks i know I'm better looking than skinny women [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja