Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 205830" data-attributes="member: 34"><p>Look I'm not saying it's a disorder really </p><p></p><p>Yritän vain sanoa että tää on todella omituista </p><p></p><p>Ei mikään ihmeellinen asia sinänsä mut jos nyt miettii vaikka masatoshia tai villua</p><p></p><p>No miksei dom ja hoikin</p><p></p><p>Niin on aika selvää että it's some kink</p><p></p><p>Not really kink</p><p></p><p>Mut niinku miten mä sen sanon</p><p></p><p>Ei kink vaan</p><p></p><p>Jokin aivan omituinen psykologia</p><p></p><p>Siin kohtaa ku katon villua jossain haastattelussa ja niiku sit mä vaa jotenki oon silleen et ei helvetti oikeesti tää on nyt siis vaa joku juttu et sun on AINA pakko</p><p></p><p>Se on selittämätöntä </p><p></p><p>Mulle tuli niiiiiin omituinen olo etten tiedä pääsenkö tästä yli</p><p></p><p>Sit tosiaa heti perää noi muut mitä katoin</p><p></p><p>Siis mul on niin omituinen olo.</p><p></p><p>Noooo ei kai tässä mitään.</p><p></p><p>Mut toi ei kyl silleen normaalia oo.</p><p></p><p>Ei nyt sinänsä mikään disorder mut ei se kyl silleen normaaliakaan oo.</p><p></p><p>Eikä se ny haittaa ku ei tarvikaa olla normaali mut vittu yritä viel kerranki sanoo et toi on normaalia nii nauran itteni hengilt 😂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 205830, member: 34"] Look I'm not saying it's a disorder really Yritän vain sanoa että tää on todella omituista Ei mikään ihmeellinen asia sinänsä mut jos nyt miettii vaikka masatoshia tai villua No miksei dom ja hoikin Niin on aika selvää että it's some kink Not really kink Mut niinku miten mä sen sanon Ei kink vaan Jokin aivan omituinen psykologia Siin kohtaa ku katon villua jossain haastattelussa ja niiku sit mä vaa jotenki oon silleen et ei helvetti oikeesti tää on nyt siis vaa joku juttu et sun on AINA pakko Se on selittämätöntä Mulle tuli niiiiiin omituinen olo etten tiedä pääsenkö tästä yli Sit tosiaa heti perää noi muut mitä katoin Siis mul on niin omituinen olo. Noooo ei kai tässä mitään. Mut toi ei kyl silleen normaalia oo. Ei nyt sinänsä mikään disorder mut ei se kyl silleen normaaliakaan oo. Eikä se ny haittaa ku ei tarvikaa olla normaali mut vittu yritä viel kerranki sanoo et toi on normaalia nii nauran itteni hengilt 😂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja