Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 205986" data-attributes="member: 34"><p>Ja siis ilman TÄTÄ se ei tarkoittais seurustelua vaan pelkkää ihastusta.</p><p></p><p>Koska silloin kun sanoin että täst tulee se joku ihastus niin sehän itessään oli pelkästään ihastumisesta.</p><p></p><p>Mut tää. Oli seurustelu ennustus. Tai no okei, lopputekstien kohdalla mietin vielä että oliks tää taas uus ennustus vai ei. Mut niinku. Mitä muutakaan se vois olla. Varsinkin yhdistettynä siihen hetkeen mikä oli ihan selvästi hoista en sillon vaan tienny sitä vielä koska en tienny sitä. Tai siis tiesin hänet koska totta kai olin jo edellisenä vuonna nähny sen. Mutta en mä nyt tienny et se siitä oli. Enkä mä silleen kunnolla sitä tienny. Ofc.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 205986, member: 34"] Ja siis ilman TÄTÄ se ei tarkoittais seurustelua vaan pelkkää ihastusta. Koska silloin kun sanoin että täst tulee se joku ihastus niin sehän itessään oli pelkästään ihastumisesta. Mut tää. Oli seurustelu ennustus. Tai no okei, lopputekstien kohdalla mietin vielä että oliks tää taas uus ennustus vai ei. Mut niinku. Mitä muutakaan se vois olla. Varsinkin yhdistettynä siihen hetkeen mikä oli ihan selvästi hoista en sillon vaan tienny sitä vielä koska en tienny sitä. Tai siis tiesin hänet koska totta kai olin jo edellisenä vuonna nähny sen. Mutta en mä nyt tienny et se siitä oli. Enkä mä silleen kunnolla sitä tienny. Ofc. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja