Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 206250" data-attributes="member: 34"><p>Ajattele kui kauan mä oon kuunnellu kpoppii edes vähän :DDD ja en koskaan ihastunu häneen paitsi vasta 2025 :D mutta näin sen lärvin jo ainaki 2023. Tietysti. Mut oon kuunnellu because of you ainaki vuodesta 2009-2010 asti. Vitosluokalta. Ja nimenomaan vitosluokka oli varmaan se ihan ensimmäinen kerta kun kuulin kpoppia. Tai ellei se ollu kutosel. Noh. Vitosel tai kutosel. Muita vaihtoehtoi ei oo. Se oli ensimmäinen kerta ku kuulin sitä. Miten on mahdollista niin monta vuotta kuunnella kpoppia mut ei rakastu häneen ku vasta vuonna 2025 ööh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 206250, member: 34"] Ajattele kui kauan mä oon kuunnellu kpoppii edes vähän :DDD ja en koskaan ihastunu häneen paitsi vasta 2025 :D mutta näin sen lärvin jo ainaki 2023. Tietysti. Mut oon kuunnellu because of you ainaki vuodesta 2009-2010 asti. Vitosluokalta. Ja nimenomaan vitosluokka oli varmaan se ihan ensimmäinen kerta kun kuulin kpoppia. Tai ellei se ollu kutosel. Noh. Vitosel tai kutosel. Muita vaihtoehtoi ei oo. Se oli ensimmäinen kerta ku kuulin sitä. Miten on mahdollista niin monta vuotta kuunnella kpoppia mut ei rakastu häneen ku vasta vuonna 2025 ööh [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja