Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 206480" data-attributes="member: 34"><p>[MEDIA=youtube]oSW0L18wegU[/MEDIA]</p><p></p><p>24.8.2025? Niin sitten tavallaan...... Juu.</p><p></p><p>Niin eipä sen ihmeempiä</p><p></p><p>Juu.</p><p></p><p>Kyllähän tää järkeen käy</p><p></p><p>Heittomerkeissä</p><p></p><p>Huom sarkasmi </p><p></p><p></p><p>Ja tota..... Tosiaan miksköhän hän on edelleen ainut jonka kanssa pystyisin harrastaa seksiä? Tai no, enkä välttämättä pystyis, mutta tarkoitan... Se ajatus on hiukan erilainen. Ja onhan muistakin kyllä ne tunteet silleen samankaltaiset mutta sitten tuossa on vielä jotenkin se eri tunne että ihan kuin........ Jotenkin siitä "lakkaa välittämästä". Tai ei tietenkään lakkaa välittämästä. Mut se on kyllä outoa.</p><p></p><p>Tai joku siinä on, usko vaa.</p><p></p><p>Mitä vittua tämä on anyways.</p><p></p><p>Mä en oikeesti oo tainnu tuntee tälläsii tunteit.</p><p></p><p>Oon tavallaan mutta tavallaan en.</p><p></p><p>Siis miks Eunkwang ei kelpaa siihen vaikka kelpaakin mut ei se oo ns. Sama asia. :D</p><p></p><p></p><p>Mitä vittua ajattelen skenaarion että olisin r******** ja mun ensimmäinen tunne on että tarvin hoin ja et se lohduttaa mua koska se auttais miljoona kertaa enemmän. Mikä tää reaktio on paeta suoraan sen syliin? Tiedän että kaikki tässä on toki fiktiivistä mut näin tunteiden tasolla siis.</p><p></p><p>Ja mikä se juttu on että jos se on mun kanssa niin voin kestää mitä vaan ja voin tehä mitä vaa? Vaikken kestäiskää mutta ihan aidosti tää siis pain numbing mitä se harrastaa???????</p><p></p><p>Mikä tahansa ongelma niin kyllä lääke on aina sama.</p><p></p><p>Mikä on homman nimi?! 😂</p><p></p><p>Ei nyt menee niin pahasti yli ymmärryksen että... No on menny jo aikoi sit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 206480, member: 34"] [MEDIA=youtube]oSW0L18wegU[/MEDIA] 24.8.2025? Niin sitten tavallaan...... Juu. Niin eipä sen ihmeempiä Juu. Kyllähän tää järkeen käy Heittomerkeissä Huom sarkasmi Ja tota..... Tosiaan miksköhän hän on edelleen ainut jonka kanssa pystyisin harrastaa seksiä? Tai no, enkä välttämättä pystyis, mutta tarkoitan... Se ajatus on hiukan erilainen. Ja onhan muistakin kyllä ne tunteet silleen samankaltaiset mutta sitten tuossa on vielä jotenkin se eri tunne että ihan kuin........ Jotenkin siitä "lakkaa välittämästä". Tai ei tietenkään lakkaa välittämästä. Mut se on kyllä outoa. Tai joku siinä on, usko vaa. Mitä vittua tämä on anyways. Mä en oikeesti oo tainnu tuntee tälläsii tunteit. Oon tavallaan mutta tavallaan en. Siis miks Eunkwang ei kelpaa siihen vaikka kelpaakin mut ei se oo ns. Sama asia. :D Mitä vittua ajattelen skenaarion että olisin r******** ja mun ensimmäinen tunne on että tarvin hoin ja et se lohduttaa mua koska se auttais miljoona kertaa enemmän. Mikä tää reaktio on paeta suoraan sen syliin? Tiedän että kaikki tässä on toki fiktiivistä mut näin tunteiden tasolla siis. Ja mikä se juttu on että jos se on mun kanssa niin voin kestää mitä vaan ja voin tehä mitä vaa? Vaikken kestäiskää mutta ihan aidosti tää siis pain numbing mitä se harrastaa??????? Mikä tahansa ongelma niin kyllä lääke on aina sama. Mikä on homman nimi?! 😂 Ei nyt menee niin pahasti yli ymmärryksen että... No on menny jo aikoi sit. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja