Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 206540" data-attributes="member: 34"><p>Nukuin korkeintaan 8 tuntia ja sit nään jtn random unia ja ku herään niin olo on aavistuksen parempi MUTTA. tollasta kiimaa ei yleensä tapahdu.</p><p></p><p>En sano muuta kuin että </p><p></p><p>Nyt ollaa jännän äärellä??</p><p></p><p>Aika hyvään kohtaan tuli liekinheitin xD</p><p></p><p>Minä ensin: ei taas näitä kiimajuttuja</p><p>Minä 24. Tammikuuta: <em>VOIKO IHMINEN KUOLLA KIIMAAN 🎶</em></p><p></p><p>mut sillee huvittavaa koska herään suoraan siihen kiimaan tai ei ehkä ihan suoraan mut siihen rakastumisen tunteeseen ainaki ja tihentynyt hengitys heti kun herää ja heart eyes ja taas asioiden läpikäymiset silleen "TARKOTTAAKS TÄÄ SEURUSTELUU JOSKUS omg" </p><p></p><p>Heti, HETI kun herään niin alan ajattelee häntä eikä se ajattelu lopu vaikka tekisin mitä</p><p></p><p>Sit miettii kuinka kauan se on jo ollu ja välil on ollu rauhallisempiaki vaiheita mut silti miettii sitä aikaa ja sitä alkuu ja on silleen hän on def the one</p><p></p><p>Koska en oo niin sekasin ja traumatisoitunu mistää muusta ajasta ku siitä mitä se on ollu mun elämässä. Koko ajan on tuntunu siltä että en oo pysyny yhtää perässä siinä hommassa ja aika kuluu mut mä oon vielki siin alkujärkytyksessä tavallaan koska ennen sitä kaikki oli "normaalia" mut sit ku se astu mun elämään niin kaikki on ollu sekasin ja mä</p><p></p><p>Mä</p><p></p><p>Mä</p><p></p><p>Mä</p><p></p><p>Mä oon niin rakastunu etten tiedä mitään, en tajua mitään, ja </p><p></p><p>Mä niin</p><p></p><p>Niin</p><p></p><p>Rakastan häntä siis kukaan ei voi ymmärtää miten mä rakastan juuri häntä 😂</p><p></p><p>Oho</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 206540, member: 34"] Nukuin korkeintaan 8 tuntia ja sit nään jtn random unia ja ku herään niin olo on aavistuksen parempi MUTTA. tollasta kiimaa ei yleensä tapahdu. En sano muuta kuin että Nyt ollaa jännän äärellä?? Aika hyvään kohtaan tuli liekinheitin xD Minä ensin: ei taas näitä kiimajuttuja Minä 24. Tammikuuta: [I]VOIKO IHMINEN KUOLLA KIIMAAN 🎶[/I] mut sillee huvittavaa koska herään suoraan siihen kiimaan tai ei ehkä ihan suoraan mut siihen rakastumisen tunteeseen ainaki ja tihentynyt hengitys heti kun herää ja heart eyes ja taas asioiden läpikäymiset silleen "TARKOTTAAKS TÄÄ SEURUSTELUU JOSKUS omg" Heti, HETI kun herään niin alan ajattelee häntä eikä se ajattelu lopu vaikka tekisin mitä Sit miettii kuinka kauan se on jo ollu ja välil on ollu rauhallisempiaki vaiheita mut silti miettii sitä aikaa ja sitä alkuu ja on silleen hän on def the one Koska en oo niin sekasin ja traumatisoitunu mistää muusta ajasta ku siitä mitä se on ollu mun elämässä. Koko ajan on tuntunu siltä että en oo pysyny yhtää perässä siinä hommassa ja aika kuluu mut mä oon vielki siin alkujärkytyksessä tavallaan koska ennen sitä kaikki oli "normaalia" mut sit ku se astu mun elämään niin kaikki on ollu sekasin ja mä Mä Mä Mä Mä oon niin rakastunu etten tiedä mitään, en tajua mitään, ja Mä niin Niin Rakastan häntä siis kukaan ei voi ymmärtää miten mä rakastan juuri häntä 😂 Oho [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja