Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 206597" data-attributes="member: 34"><p>Nii eih kaih?!</p><p></p><p>Ymmärrä hyvä ihminen nyt että sekä Eunkwang että hoyoung oli niin että mä en ollu näihin aikoihin varsinaisesti mitenkään ihastunut niihin ja hädin tuskin edes tiesin niitä.</p><p></p><p>Niin ymmärrä nyt oikeesti et mä en edes tiennyt et se on hoyoungista mä EN TIENNYT KENESTÄ SE ON, mä en melkein edes tiennyt sitä ihmistä, siis en juurikaan. Olin vaan nähny ne parit jutskat aiemmin.</p><p></p><p></p><p></p><p>Mul ei ollu tietookaa et kyse ois edes ollu siitä. Mä en edes tiennyt että se on taewoon kaa samas bändis</p><p></p><p>Mä en edes muistanut koko sen bändiä kunnolla</p><p></p><p>Kun ajattelin sitä asiaa nii muistelin tyyliin "kai taewooki jossai groupissa on/oli" et joku hämärä muisto mulla oli mut ku tiesin enemmän just pari sen soolobiisiä.</p><p></p><p></p><p></p><p>Ni oikeesti hyvä ystävä nyt ajattele vähän. </p><p></p><p>Jos ensin tapahtuu tää ja sul on nii vahva tunne siit et seurustelet tän jonku tyypin kaa</p><p>[MEDIA=youtube]PEaOVeBbMkw[/MEDIA]</p><p></p><p></p><p>Ja sit sen jälkeen kun oot ulkona niin ajattelet et vaik toi biisi liittyy eunkwangiin omal tavallaa Nii täs on viel joku eri juttu tulossa joku SUUREMPI. Ja et se liittyy enemmän johonki toiseen ku eunkwangiin. Ja sit sä katot sitä sinistä kantta. Ja sä tiedät vahvasti jostain syystä et tää on nyt joku suuri ihastus tyyliin taewoon bändistä tai jostain vastaavasta niin et se äärimmäisen kiinteesti liittyy juuri tähän juttuun juuri tähän biisiin jne jne.</p><p></p><p>Sit oot että jaa.</p><p></p><p>Ja sit se tapahtuu vasta vuoden päästä siitä niin et oot taas jo melkee ehtiny unohtaa koko jutun.</p><p></p><p>JEPPISTÄ JEE VITTU.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 206597, member: 34"] Nii eih kaih?! Ymmärrä hyvä ihminen nyt että sekä Eunkwang että hoyoung oli niin että mä en ollu näihin aikoihin varsinaisesti mitenkään ihastunut niihin ja hädin tuskin edes tiesin niitä. Niin ymmärrä nyt oikeesti et mä en edes tiennyt et se on hoyoungista mä EN TIENNYT KENESTÄ SE ON, mä en melkein edes tiennyt sitä ihmistä, siis en juurikaan. Olin vaan nähny ne parit jutskat aiemmin. Mul ei ollu tietookaa et kyse ois edes ollu siitä. Mä en edes tiennyt että se on taewoon kaa samas bändis Mä en edes muistanut koko sen bändiä kunnolla Kun ajattelin sitä asiaa nii muistelin tyyliin "kai taewooki jossai groupissa on/oli" et joku hämärä muisto mulla oli mut ku tiesin enemmän just pari sen soolobiisiä. Ni oikeesti hyvä ystävä nyt ajattele vähän. Jos ensin tapahtuu tää ja sul on nii vahva tunne siit et seurustelet tän jonku tyypin kaa [MEDIA=youtube]PEaOVeBbMkw[/MEDIA] Ja sit sen jälkeen kun oot ulkona niin ajattelet et vaik toi biisi liittyy eunkwangiin omal tavallaa Nii täs on viel joku eri juttu tulossa joku SUUREMPI. Ja et se liittyy enemmän johonki toiseen ku eunkwangiin. Ja sit sä katot sitä sinistä kantta. Ja sä tiedät vahvasti jostain syystä et tää on nyt joku suuri ihastus tyyliin taewoon bändistä tai jostain vastaavasta niin et se äärimmäisen kiinteesti liittyy juuri tähän juttuun juuri tähän biisiin jne jne. Sit oot että jaa. Ja sit se tapahtuu vasta vuoden päästä siitä niin et oot taas jo melkee ehtiny unohtaa koko jutun. JEPPISTÄ JEE VITTU. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja