Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 207465" data-attributes="member: 34"><p>No ei mun edes tarvitse tehdä niitä ei mun tarvi edes selata sitä koska mä kuitenkin koko ajan fyysisesti tunnen niin ajattelee sitä kuitenkin koko ajan. Miten muka voisit olla ajattelematta jotain jonka tunnet????? Sama jos tunnet jotain ihan mitä vaan alakerrassa niin etpä sä oikeen voi olla sitä ruumiinosaa ajattelematta. Tai koitapa olla ajattelematta rintoja jos tunnet ne jossain asennossa tai jossain liikkeessä. Et voi. Niin silleen ihan normi elämässä on dysforiaharjotuksia koko ajan. Joten silleen ihan sama mitä mä teen mä koko ajan joudun ajattelemaan asioita kuitenkin.</p><p></p><p>ja tästä kirjoittaminen ei varsinaisesti oo helppoa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 207465, member: 34"] No ei mun edes tarvitse tehdä niitä ei mun tarvi edes selata sitä koska mä kuitenkin koko ajan fyysisesti tunnen niin ajattelee sitä kuitenkin koko ajan. Miten muka voisit olla ajattelematta jotain jonka tunnet????? Sama jos tunnet jotain ihan mitä vaan alakerrassa niin etpä sä oikeen voi olla sitä ruumiinosaa ajattelematta. Tai koitapa olla ajattelematta rintoja jos tunnet ne jossain asennossa tai jossain liikkeessä. Et voi. Niin silleen ihan normi elämässä on dysforiaharjotuksia koko ajan. Joten silleen ihan sama mitä mä teen mä koko ajan joudun ajattelemaan asioita kuitenkin. ja tästä kirjoittaminen ei varsinaisesti oo helppoa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja