Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 207881" data-attributes="member: 34"><p>BAHAHAHAHAHAHA elämäni ensimmäinen biisi jonka muistan rusketusraidat ei vittu ootko tosissas</p><p></p><p>Kirjaimellisesti ensimmäinen biisi jonka MUISTAN</p><p></p><p>voi olla hyvin että oon kuullu muutakin ennen sitä mut tää on se ensimmäinen selkeä muisto :D </p><p></p><p>Interesting </p><p></p><p>Eiku oli vaa nii jännä muisto että tuntuu oudolta ku se oli jotenkin niin hämärän peitossa</p><p></p><p>Mut en tiiä muusta :DDDDDDDDDDDDSDDFFDDDFF</p><p></p><p></p><p>😐</p><p></p><p>I'm........ I'm.......... I.........</p><p></p><p>I dont know 😭</p><p></p><p>Toisaalta ei tarvi muistaakaan niitä ku muistaa nää uudemmat jutut LIIANKIN hyvin</p><p></p><p>Mut silti oon utelias. Koska. Ois mielenkiintoista tietää mistä toi ajatus tulee et siin ois EHKÄ ollu jotain muuta.</p><p></p><p>Ehkä liittyen siihen koska okei no teema: seksuaalinen</p><p></p><p>Mut ehkä oon aatellu vaa jotai sillee lol okeeeeeeeei when i have a man tms</p><p></p><p>Mut mistä repäsen sen ajatuksen sitten hmm</p><p></p><p>HMMM</p><p></p><p>suurin mysteeri</p><p></p><p>No ihan sama mulle :D näitä uusia juttujahan ei tarvi edes kaivella kun niis ei oo mitään mystistä ne muistaa tismalleen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 207881, member: 34"] BAHAHAHAHAHAHA elämäni ensimmäinen biisi jonka muistan rusketusraidat ei vittu ootko tosissas Kirjaimellisesti ensimmäinen biisi jonka MUISTAN voi olla hyvin että oon kuullu muutakin ennen sitä mut tää on se ensimmäinen selkeä muisto :D Interesting Eiku oli vaa nii jännä muisto että tuntuu oudolta ku se oli jotenkin niin hämärän peitossa Mut en tiiä muusta :DDDDDDDDDDDDSDDFFDDDFF 😐 I'm........ I'm.......... I......... I dont know 😭 Toisaalta ei tarvi muistaakaan niitä ku muistaa nää uudemmat jutut LIIANKIN hyvin Mut silti oon utelias. Koska. Ois mielenkiintoista tietää mistä toi ajatus tulee et siin ois EHKÄ ollu jotain muuta. Ehkä liittyen siihen koska okei no teema: seksuaalinen Mut ehkä oon aatellu vaa jotai sillee lol okeeeeeeeei when i have a man tms Mut mistä repäsen sen ajatuksen sitten hmm HMMM suurin mysteeri No ihan sama mulle :D näitä uusia juttujahan ei tarvi edes kaivella kun niis ei oo mitään mystistä ne muistaa tismalleen [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja