Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 207910" data-attributes="member: 34"><p>Ei ku mä ihan tosissani toivon että olisin lesbo. Siis ihan tosissani. Tää ois kuule niin eri lailla sillon. Ei oo mahdollista olla tämmöstä ongelmaa jos se mitä tunnen hoista kohdistuis johonkin naiseen.</p><p></p><p>Jos elämäni suurin rakkaus ois joku nainen niin ei ois mahdollista olla tämmöstä ongelmaa.</p><p></p><p>Mut ei todellakaan oo vaan mun elämäni suurin rakkaus on hoi. Tai ainakin yks niistä.</p><p></p><p>Joten mä todellakin edelleenkin pystyn vihaamaan naisia vain siitä syystä. Jos elämäni rakkaus olisi nainen niin mähän haluaisin vain silitellä ja helliä sitä. Ei sillon oo mahollista olla näin.</p><p></p><p>Ärsytystä on kyllä mahollista tuntea niinku hoista ja Eunkwangista mut ei aitoa vihaa. En mä olis naisten (=itseni) vihaaja jos joku elämäni suuri rakkaus olisi nainen. Ei kukaan niist oo ollu mikään OOOOOHHHHHHH suuri rakkaus. Ei mitään hoi Eunkwang tasoo.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 207910, member: 34"] Ei ku mä ihan tosissani toivon että olisin lesbo. Siis ihan tosissani. Tää ois kuule niin eri lailla sillon. Ei oo mahdollista olla tämmöstä ongelmaa jos se mitä tunnen hoista kohdistuis johonkin naiseen. Jos elämäni suurin rakkaus ois joku nainen niin ei ois mahdollista olla tämmöstä ongelmaa. Mut ei todellakaan oo vaan mun elämäni suurin rakkaus on hoi. Tai ainakin yks niistä. Joten mä todellakin edelleenkin pystyn vihaamaan naisia vain siitä syystä. Jos elämäni rakkaus olisi nainen niin mähän haluaisin vain silitellä ja helliä sitä. Ei sillon oo mahollista olla näin. Ärsytystä on kyllä mahollista tuntea niinku hoista ja Eunkwangista mut ei aitoa vihaa. En mä olis naisten (=itseni) vihaaja jos joku elämäni suuri rakkaus olisi nainen. Ei kukaan niist oo ollu mikään OOOOOHHHHHHH suuri rakkaus. Ei mitään hoi Eunkwang tasoo. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja