Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 208023" data-attributes="member: 34"><p>Siis jumalauta nyt oikeesti.</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]9UG2cSMO-hU[/MEDIA]</p><p></p><p>Joo niinku toi ei oo ees pahin asia missään nimessä tässä elämässä ei tällä hetkellä eikä kokonaisuuttakaan katsoen.</p><p></p><p>Mut jumalauta että se kuitenkin vaikuttaa. Siis mä oon yks stressipesä ja kyllähän toi ny herranjumala sentään tossa taustalla niin ei helvetti mitä sekin on mullw tehny oikeesti</p><p></p><p>Kyllähän tää nyt on ei jumalauta siis</p><p></p><p>Katoin tossa noit päivämääriä niin kyllä siitäki jo huomaa miten kauan tätäki on jatkunu niin kyllä, ei ihme että tän """"""""""pahimman""""" niin sanotun "pahimman" vaiheen jälkeen oon ihan stressipesä.</p><p></p><p>Eihän tämä edes ole pahin hoi vaihe sinänsä mutta onhan tää nyt selvää ku aloin kuitenkin kirjottaakin jopa siitä enemmän (vai aloinko) niin ei ihme että tässä sen jälkeen oon ollu näin paskassa jamassa joka ikinen päivä.</p><p></p><p>Ei tuo nyt sattumaa ole että ensin maataan sängyllä kuunnellen musiikkia ja käydään läpi koko elämä silleen "hoi on love of my life ja en voi edes käsittää sitä että jokainen hetki johti siihen mitä nyt tapahtuu" ja sit et tyyliin edes nuku pitkään aikaan siinä ja näät jatkuvasti sen unissas ja plus kun selitin siitä että "kukaan ei vois tehä mua onnellisemmaks ku se" jne eli todella pahat tilanteet, niin ei tuo nyt sattumaa ole että sen jälkeen ollaan joka ikinen päivä helvetissä, nukutaan paskasti, vedetään opamoxia ei nyt joka päivä mut silti, stressataan ittensä hengiltä, yritetään lääkitä itseään alkoholilla, kuollaan dysforiaan (no tää on kyl aina) ja itsetuhoisuus voimistuu merkittävästi.</p><p></p><p></p><p></p><p>Eiku varmaan ihan sattuma oli.</p><p></p><p>Joo, ei se oo edes se että rakkaus tappaa, vaan se että rakkauden takia kun se vaikuttaa stressitasoon niin ni sit jos tapahtuu tällästä sekoomista siitä niin totta kai alat hyppiä seinille MUUN ahdistuksen kanssa ja itsetuhoisuus voimistuu koska et tajua enää mitä SUN PITÄÄ TEHDÄ.</p><p></p><p>Niin sen takia se rakkaus tappaa koska se nostaa sun stressitasot jolloin sä, no. Niin.</p><p></p><p>Mut ei.</p><p></p><p>Tää oli nyt tammikuusta lähtien sellasta sekoilua hoin kans et mä en ollenkaan ihmettele sitä miks mä oikeesti hypin seinille eikä se johdu edes sinällään suoraan siitä.</p><p></p><p>Vittu sanoisin että mulla oli esim paljon pahempi olo tammi ja helmikuussa kuin lokakuussa. Sillon kyllä menetin kontrollin niinku taisin kirjottaa. Mut pahempi olo oli silti nyt.</p><p></p><p></p><p>Mä en kyllä sitten tiedä....... Se nyt on ainakin selvää että elokuu oli paljon mukavampi kokemus kuin nykyinen aika. Se elokuun loppu nimenomaan. Juu ei sinällään mikään hyvä, mutta sata kertaa parempi kuin nykyinen aika. Tarkoitan siitä lähtien kun rakastuin siihen.</p><p></p><p></p><p></p><p>Kyllä, mä hypin seinille periaatteessa ihan muista syistä kun hoi.</p><p></p><p>Mutta. Mä tiedän et se vaikuttaa siihen.</p><p></p><p>Ja lisäks. Kyllä sekin saa mut sekoomaan ja se on aika vaikeeta tässä tilanteessa kuitenkin. Silleen. Aika rankkaa ja intensiivistä kuitenkin. Tunteet on kuitenkin tätä luokkaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 208023, member: 34"] Siis jumalauta nyt oikeesti. [MEDIA=youtube]9UG2cSMO-hU[/MEDIA] Joo niinku toi ei oo ees pahin asia missään nimessä tässä elämässä ei tällä hetkellä eikä kokonaisuuttakaan katsoen. Mut jumalauta että se kuitenkin vaikuttaa. Siis mä oon yks stressipesä ja kyllähän toi ny herranjumala sentään tossa taustalla niin ei helvetti mitä sekin on mullw tehny oikeesti Kyllähän tää nyt on ei jumalauta siis Katoin tossa noit päivämääriä niin kyllä siitäki jo huomaa miten kauan tätäki on jatkunu niin kyllä, ei ihme että tän """"""""""pahimman""""" niin sanotun "pahimman" vaiheen jälkeen oon ihan stressipesä. Eihän tämä edes ole pahin hoi vaihe sinänsä mutta onhan tää nyt selvää ku aloin kuitenkin kirjottaakin jopa siitä enemmän (vai aloinko) niin ei ihme että tässä sen jälkeen oon ollu näin paskassa jamassa joka ikinen päivä. Ei tuo nyt sattumaa ole että ensin maataan sängyllä kuunnellen musiikkia ja käydään läpi koko elämä silleen "hoi on love of my life ja en voi edes käsittää sitä että jokainen hetki johti siihen mitä nyt tapahtuu" ja sit et tyyliin edes nuku pitkään aikaan siinä ja näät jatkuvasti sen unissas ja plus kun selitin siitä että "kukaan ei vois tehä mua onnellisemmaks ku se" jne eli todella pahat tilanteet, niin ei tuo nyt sattumaa ole että sen jälkeen ollaan joka ikinen päivä helvetissä, nukutaan paskasti, vedetään opamoxia ei nyt joka päivä mut silti, stressataan ittensä hengiltä, yritetään lääkitä itseään alkoholilla, kuollaan dysforiaan (no tää on kyl aina) ja itsetuhoisuus voimistuu merkittävästi. Eiku varmaan ihan sattuma oli. Joo, ei se oo edes se että rakkaus tappaa, vaan se että rakkauden takia kun se vaikuttaa stressitasoon niin ni sit jos tapahtuu tällästä sekoomista siitä niin totta kai alat hyppiä seinille MUUN ahdistuksen kanssa ja itsetuhoisuus voimistuu koska et tajua enää mitä SUN PITÄÄ TEHDÄ. Niin sen takia se rakkaus tappaa koska se nostaa sun stressitasot jolloin sä, no. Niin. Mut ei. Tää oli nyt tammikuusta lähtien sellasta sekoilua hoin kans et mä en ollenkaan ihmettele sitä miks mä oikeesti hypin seinille eikä se johdu edes sinällään suoraan siitä. Vittu sanoisin että mulla oli esim paljon pahempi olo tammi ja helmikuussa kuin lokakuussa. Sillon kyllä menetin kontrollin niinku taisin kirjottaa. Mut pahempi olo oli silti nyt. Mä en kyllä sitten tiedä....... Se nyt on ainakin selvää että elokuu oli paljon mukavampi kokemus kuin nykyinen aika. Se elokuun loppu nimenomaan. Juu ei sinällään mikään hyvä, mutta sata kertaa parempi kuin nykyinen aika. Tarkoitan siitä lähtien kun rakastuin siihen. Kyllä, mä hypin seinille periaatteessa ihan muista syistä kun hoi. Mutta. Mä tiedän et se vaikuttaa siihen. Ja lisäks. Kyllä sekin saa mut sekoomaan ja se on aika vaikeeta tässä tilanteessa kuitenkin. Silleen. Aika rankkaa ja intensiivistä kuitenkin. Tunteet on kuitenkin tätä luokkaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja