Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 208068" data-attributes="member: 34"><p>Iän myötä skitsofrenialle tyypilliset harhaluulot ja aistiharhat usein lievittyvät</p><p></p><p>And thank god for that. Ihan tosi, aistiharhoja ei taida olla. Mut jos nää ei oo harhaluuloja ni vittu mikä sitten on</p><p></p><p>Ei mulla oo ajatusta että mua vainotaan (no vähän nyt tietysti mutta sille on perusteet kiitos erään)</p><p></p><p>Ja muutenkin koitan olla varovainen etten kerro esim vauvallakaan että mihin meen jne ettei joku sielt oo sillee meenpä tonne ku toi on siel samaa aikaa ja näin</p><p></p><p>Eli sellainen tietynlainen pelko vainoomisesta ehkä on mut en sitten tiedä kertooko se skitsofreniasts</p><p></p><p>Mut nää sukupuoleen liittyvät harhaluulot on kyllä varmasti harhaluuloja</p><p></p><p>Silleen kuka vittu pitää näin itsepintaisesti kiinni ajatuksesta että miehet ei pidä t******* koska ne on siis mulle oksettavia mutta niiden on pakko olla niillekin. Pakko.</p><p></p><p>Joten en tiedä kertooko sekin skitsofreniasts vai ei.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 208068, member: 34"] Iän myötä skitsofrenialle tyypilliset harhaluulot ja aistiharhat usein lievittyvät And thank god for that. Ihan tosi, aistiharhoja ei taida olla. Mut jos nää ei oo harhaluuloja ni vittu mikä sitten on Ei mulla oo ajatusta että mua vainotaan (no vähän nyt tietysti mutta sille on perusteet kiitos erään) Ja muutenkin koitan olla varovainen etten kerro esim vauvallakaan että mihin meen jne ettei joku sielt oo sillee meenpä tonne ku toi on siel samaa aikaa ja näin Eli sellainen tietynlainen pelko vainoomisesta ehkä on mut en sitten tiedä kertooko se skitsofreniasts Mut nää sukupuoleen liittyvät harhaluulot on kyllä varmasti harhaluuloja Silleen kuka vittu pitää näin itsepintaisesti kiinni ajatuksesta että miehet ei pidä t******* koska ne on siis mulle oksettavia mutta niiden on pakko olla niillekin. Pakko. Joten en tiedä kertooko sekin skitsofreniasts vai ei. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja