Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 208149" data-attributes="member: 34"><p>Siis naurattaa kyllä vitusti koska tässäkin näkee viimesin viesti 1:16 eli nukahdin aika myöhään sit lopulta ja olin tosiaa ottanu 1 kokonaisen opamoxin ja se ei silti näköjään auttanu mua rauhottuu ja nukahtaa aikasemmin. Muistan mul oli ihan paska levoton olo sillonki eli edes kokonaisesta opamoxista ei ollu mulle mitään apua. Hemmetti on kyl melko hyödytön lääke.</p><p></p><p>Oli hauska kun säikähdin ihan HELVETISTI yöllä patterin ääntä sain kunnon sätkyn. Kuulin et se ois ollu joku ihmisen ääni mut se oli todennäköisesti patteri. Sit toinen oli viel se mikä en usko et oli patteri mut kuulosti ehkä sellaselta kävelyn tms joltain oudolta ääneltä. Mut se ei oo uutta nimittäin harhoja mulla tulee sillon nukkumisen yhteydessä kyllä ja se ei oo uus juttu. Muuten ei oo aistiharhoja :D joskus kuulen kauheen kovan pamauksen tai jotain ja sekin on aina nukkumisen yhteydessä. Tai sit kerran tunsin niinku joku ois koskenu mun hiuksia tai vetäny tms. Olin jo sillee onks tääl joku rotta vai kummitteleeks tääl.</p><p></p><p></p><p></p><p>Mut joo mitä tästä opimme opamox ei poista levottomuutta ja sen avulla ei aina nukahda aikasemmin. Melko turha lääke siis 😭 ihmettelen kun joitain se on kuulemma auttanu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 208149, member: 34"] Siis naurattaa kyllä vitusti koska tässäkin näkee viimesin viesti 1:16 eli nukahdin aika myöhään sit lopulta ja olin tosiaa ottanu 1 kokonaisen opamoxin ja se ei silti näköjään auttanu mua rauhottuu ja nukahtaa aikasemmin. Muistan mul oli ihan paska levoton olo sillonki eli edes kokonaisesta opamoxista ei ollu mulle mitään apua. Hemmetti on kyl melko hyödytön lääke. Oli hauska kun säikähdin ihan HELVETISTI yöllä patterin ääntä sain kunnon sätkyn. Kuulin et se ois ollu joku ihmisen ääni mut se oli todennäköisesti patteri. Sit toinen oli viel se mikä en usko et oli patteri mut kuulosti ehkä sellaselta kävelyn tms joltain oudolta ääneltä. Mut se ei oo uutta nimittäin harhoja mulla tulee sillon nukkumisen yhteydessä kyllä ja se ei oo uus juttu. Muuten ei oo aistiharhoja :D joskus kuulen kauheen kovan pamauksen tai jotain ja sekin on aina nukkumisen yhteydessä. Tai sit kerran tunsin niinku joku ois koskenu mun hiuksia tai vetäny tms. Olin jo sillee onks tääl joku rotta vai kummitteleeks tääl. Mut joo mitä tästä opimme opamox ei poista levottomuutta ja sen avulla ei aina nukahda aikasemmin. Melko turha lääke siis 😭 ihmettelen kun joitain se on kuulemma auttanu. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja