Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 208944" data-attributes="member: 34"><p>Se on niin hauska kun kumpikaan näistä ei tarkoita että tuun seurustelemaan kummankaan kanssa vaikka molemmista ajattelin ETUKÄTEEN niin. Että seurustellaan. Kun ei ollut vielä. Niin sanotusti. Rakastunut.</p><p></p><p>Eunkwangista olin about lokakuus 2020 silleen jep seurustellaan</p><p></p><p>Hoista sillon elokuus 2024 (ja siis en tiennyt kenestä)</p><p></p><p>Eunkwangista tiesin tismalleen että siitä, mut en tiennyt miltä se näyttääkään, joten ihastuminen oli melko kaukana siitä vielä sinänsä?????</p><p></p><p>Ööh niin.</p><p></p><p>Mutta kumpikaan näistä ei tarkoita että SEURUSTELTAISIIK</p><p></p><p>joo kaikki se tapahtui</p><p></p><p>Joo ihan kaikki mitä sanoin. Totta se on. Mutta ei, seurustelua ei tapahu ja sitä se ei tarkoita. Vaikka sillon sanoinki niin. Mut täs on joku muu juttu. Näin se on. En aio odottaa sellasta </p><p></p><p>Joo tiedän että sanoin niin kauan kauan sitten. Mut erehdyin. Ei se tarkottanu seurustelua. En kyl tiedä miks ajattelin niin jos ei tarkottanu. Jostain syystä erehdyin sillon kun nää molemmat alko. Tai siis ennen kun ne alko..</p><p></p><p>Molemmista tietää "tää on mun elämäni mies" ennen kun edes rakastuu kumpaankaan</p><p></p><p></p><p>Miten voi tietää tää on mun elämäni mies ennen kun on rakastunu siihen???????????? Se oli niin jännä tunne.</p><p></p><p>"Ah okei tulevan poikaystäväni nimi on seo Eunkwang"</p><p></p><p>Juuh.</p><p></p><p>Kusettaisinpa mut tää on tapahtunu oikeesti ja siks se mua vaivaskin about koko lokakuusta tammikuuhun 2020-2021</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 208944, member: 34"] Se on niin hauska kun kumpikaan näistä ei tarkoita että tuun seurustelemaan kummankaan kanssa vaikka molemmista ajattelin ETUKÄTEEN niin. Että seurustellaan. Kun ei ollut vielä. Niin sanotusti. Rakastunut. Eunkwangista olin about lokakuus 2020 silleen jep seurustellaan Hoista sillon elokuus 2024 (ja siis en tiennyt kenestä) Eunkwangista tiesin tismalleen että siitä, mut en tiennyt miltä se näyttääkään, joten ihastuminen oli melko kaukana siitä vielä sinänsä????? Ööh niin. Mutta kumpikaan näistä ei tarkoita että SEURUSTELTAISIIK joo kaikki se tapahtui Joo ihan kaikki mitä sanoin. Totta se on. Mutta ei, seurustelua ei tapahu ja sitä se ei tarkoita. Vaikka sillon sanoinki niin. Mut täs on joku muu juttu. Näin se on. En aio odottaa sellasta Joo tiedän että sanoin niin kauan kauan sitten. Mut erehdyin. Ei se tarkottanu seurustelua. En kyl tiedä miks ajattelin niin jos ei tarkottanu. Jostain syystä erehdyin sillon kun nää molemmat alko. Tai siis ennen kun ne alko.. Molemmista tietää "tää on mun elämäni mies" ennen kun edes rakastuu kumpaankaan Miten voi tietää tää on mun elämäni mies ennen kun on rakastunu siihen???????????? Se oli niin jännä tunne. "Ah okei tulevan poikaystäväni nimi on seo Eunkwang" Juuh. Kusettaisinpa mut tää on tapahtunu oikeesti ja siks se mua vaivaskin about koko lokakuusta tammikuuhun 2020-2021 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja