Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 208992" data-attributes="member: 34"><p>Sitten taas toisaalta mitä viime yönä ajattelin on jännästi ristiriidassa kaiken kanssa.</p><p></p><p>1) oon edelleen vela, siihen se ei mitään muuta, tää on selkeästi erilainen juttu mun mielessä, koska ei mua kiinnostanut mikään lapsen kasvatus tms siinä kuvitelmassa, ei mul ollu mitään mielenkiintoa siihen itse elämään jonku vitu turhan muksun kanssa, joten tää ei oo sellane juttu</p><p>2) edelleen koin helvetin pahaa dysforiaa niin että melkein taju lähti ja lähtee</p><p>3) siit huolimatta alan ajatella yhtäkkiä raskautta, ja kuvittelen sen tilanteen että meil ois lapsi (kenenpä muunkaa kans, tarvi edes sanoo sen nimee) ja se tunne on jotain niin maailman omituisinta. Ei tosiaan siis edelleenkään mitään mielenkiintoa ollu siinäkään kohtaa lapsen hankkimiseen ja kasvattamiseen, ei mulla vaan oo mitään kiinnostusta siihen koska mua ei vaan niinku kiinnosta lapset :D oon sellanen kylmä niitä kohtaan aika lailla mostly. Ei vaan niinku kiinnosta. Joten ei se vela juttuun mitenkään vaikuttanu mutta se kuvitelma oli siit huolimatta jotenki sellanen et meinasin pakahtua siihen tunteeseen. Ei siks että haluisin perheen koska en halua, kiinnostus ei riitä todellakaan, vaan jotenkin se rakastumisen tunne siihen ihmiseen oli niin sanoinkuvaamattoman voimakas. Siinä on joku outo erilainen aspekti mikä ei tarkota että yhtäkkiä en olis vela, vaan edelleen oon. Se on vaa sellanen eri juttu. Outo juttu silti. Hämmennyin pahasti. En tiedä myöskään miten on mahdollista kokea valtavaa kuolettavaa sukupuoliahdistusta raskaudesta(kin) ja silti se tunne mikä tuli siitä oli myös jotain niin vitun outoa. Rakastumisestahan se johtuu, mutta... Silti. Ei edes breeding kink vaan se oli sellanen selittämätön tunne.</p><p></p><p>Tää on T O D E L L A outoa miten must voi tuntua tolta koska mul ei edelleenkään oo mitään suunnitelmia ja jos hoista puhutaan niin mieluummin se hankkis lapsen vaikka jonkun toisen kanssa (jealousyyyyyy) vs mun kanssa. Sata kertaa mieluummin se vaikka jealousy is insane. </p><p></p><p>Ja silti mulle tulee noita todella omituisia tuntemuksia mut en tajua miten rakastuminen voi pelkästään aiheuttaa sellaisia ajatuksia joihin ei todellisuudessa ees oo mitään mielenkiintoa.</p><p></p><p>En.... Ymmärrä.</p><p></p><p>Oli muutenkin jotenkin saatanan spirituaalinen kokemus tai jotain se viime yö kun kirjaimellisesti oot silleen koko keho on täysin ns. tulessa. Ei edes mikään kiima itessään vaan jos on näin rakastunu niin sen tuntee et siin on jotain noituutta selkeesti niin sitten tuntuu niinku siin ois joku yliluonnollinen voima joka vaikuttaa kehoon. Miten sen edes selittäis. Samalla dysforia on läsnä mut samalla tunnet niinku koko sun keho heräis tietyllä tavalla henkiin. Dysforia oli todellakin läsnä mutta ilmeisesti se random seksuaalienergia kuitenkin helpottaa sitä. Ei normaalisti, vaan tämmösessä tapauksessa. Kiihottuminen jostain reddit keskustelusta ei tosiaankaan aiheuta tätä. Vaan kirjaimellisesti en ymmärrä tällästä. Sen verran henkinen kokemus että... Öööh.....</p><p></p><p>Taisin jotain siitä sanoakin että rakkaus parantaa nää ongelmat. Vaan eipä sinänsä vielä mutta voin kuvitella että ehkä jos se olis todellisuutta.</p><p></p><p>En ymmärrä. En ymmärrä. En ymmärrä. En ymmärrä. Toi raskaus ajatus oli niin outo. Todella dysforinen mutta samalla jotain niin vitun spirituaalista idk. Rakastuminen on ihan älyttömän outoa. Et se voi aiheuttaa tollasen ajatuksen. Se tuntui dysforiselta, ja siltä ettei se kuulu mun suunnitelmiin, mutta silti jollain tavalla oikeelta. Tai jollain tavalla jotenkin... Enpä tiedä.</p><p></p><p>Älyttömän ristiriitaista.</p><p></p><p>Mutta kirjoitinpa tänkin tekstin joskus että en tiedä:</p><p>"Nyt kun puhutaan ristiriitaisista asioista tässä niin... You know what's also weird?! Kinda kiihottua siitä mikä aiheuttaa sussa niitä kaikkein pahimpia tunteita. And i mean the breeding kink."</p><p></p><p>Joten en tiedä.</p><p></p><p>Joten en tiedä.</p><p></p><p>Mutta toi yks biisi :S aika paha.</p><p></p><p></p><p>Ainiin. Toivottavasti se juttu ei ole totta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 208992, member: 34"] Sitten taas toisaalta mitä viime yönä ajattelin on jännästi ristiriidassa kaiken kanssa. 1) oon edelleen vela, siihen se ei mitään muuta, tää on selkeästi erilainen juttu mun mielessä, koska ei mua kiinnostanut mikään lapsen kasvatus tms siinä kuvitelmassa, ei mul ollu mitään mielenkiintoa siihen itse elämään jonku vitu turhan muksun kanssa, joten tää ei oo sellane juttu 2) edelleen koin helvetin pahaa dysforiaa niin että melkein taju lähti ja lähtee 3) siit huolimatta alan ajatella yhtäkkiä raskautta, ja kuvittelen sen tilanteen että meil ois lapsi (kenenpä muunkaa kans, tarvi edes sanoo sen nimee) ja se tunne on jotain niin maailman omituisinta. Ei tosiaan siis edelleenkään mitään mielenkiintoa ollu siinäkään kohtaa lapsen hankkimiseen ja kasvattamiseen, ei mulla vaan oo mitään kiinnostusta siihen koska mua ei vaan niinku kiinnosta lapset :D oon sellanen kylmä niitä kohtaan aika lailla mostly. Ei vaan niinku kiinnosta. Joten ei se vela juttuun mitenkään vaikuttanu mutta se kuvitelma oli siit huolimatta jotenki sellanen et meinasin pakahtua siihen tunteeseen. Ei siks että haluisin perheen koska en halua, kiinnostus ei riitä todellakaan, vaan jotenkin se rakastumisen tunne siihen ihmiseen oli niin sanoinkuvaamattoman voimakas. Siinä on joku outo erilainen aspekti mikä ei tarkota että yhtäkkiä en olis vela, vaan edelleen oon. Se on vaa sellanen eri juttu. Outo juttu silti. Hämmennyin pahasti. En tiedä myöskään miten on mahdollista kokea valtavaa kuolettavaa sukupuoliahdistusta raskaudesta(kin) ja silti se tunne mikä tuli siitä oli myös jotain niin vitun outoa. Rakastumisestahan se johtuu, mutta... Silti. Ei edes breeding kink vaan se oli sellanen selittämätön tunne. Tää on T O D E L L A outoa miten must voi tuntua tolta koska mul ei edelleenkään oo mitään suunnitelmia ja jos hoista puhutaan niin mieluummin se hankkis lapsen vaikka jonkun toisen kanssa (jealousyyyyyy) vs mun kanssa. Sata kertaa mieluummin se vaikka jealousy is insane. Ja silti mulle tulee noita todella omituisia tuntemuksia mut en tajua miten rakastuminen voi pelkästään aiheuttaa sellaisia ajatuksia joihin ei todellisuudessa ees oo mitään mielenkiintoa. En.... Ymmärrä. Oli muutenkin jotenkin saatanan spirituaalinen kokemus tai jotain se viime yö kun kirjaimellisesti oot silleen koko keho on täysin ns. tulessa. Ei edes mikään kiima itessään vaan jos on näin rakastunu niin sen tuntee et siin on jotain noituutta selkeesti niin sitten tuntuu niinku siin ois joku yliluonnollinen voima joka vaikuttaa kehoon. Miten sen edes selittäis. Samalla dysforia on läsnä mut samalla tunnet niinku koko sun keho heräis tietyllä tavalla henkiin. Dysforia oli todellakin läsnä mutta ilmeisesti se random seksuaalienergia kuitenkin helpottaa sitä. Ei normaalisti, vaan tämmösessä tapauksessa. Kiihottuminen jostain reddit keskustelusta ei tosiaankaan aiheuta tätä. Vaan kirjaimellisesti en ymmärrä tällästä. Sen verran henkinen kokemus että... Öööh..... Taisin jotain siitä sanoakin että rakkaus parantaa nää ongelmat. Vaan eipä sinänsä vielä mutta voin kuvitella että ehkä jos se olis todellisuutta. En ymmärrä. En ymmärrä. En ymmärrä. En ymmärrä. Toi raskaus ajatus oli niin outo. Todella dysforinen mutta samalla jotain niin vitun spirituaalista idk. Rakastuminen on ihan älyttömän outoa. Et se voi aiheuttaa tollasen ajatuksen. Se tuntui dysforiselta, ja siltä ettei se kuulu mun suunnitelmiin, mutta silti jollain tavalla oikeelta. Tai jollain tavalla jotenkin... Enpä tiedä. Älyttömän ristiriitaista. Mutta kirjoitinpa tänkin tekstin joskus että en tiedä: "Nyt kun puhutaan ristiriitaisista asioista tässä niin... You know what's also weird?! Kinda kiihottua siitä mikä aiheuttaa sussa niitä kaikkein pahimpia tunteita. And i mean the breeding kink." Joten en tiedä. Joten en tiedä. Mutta toi yks biisi :S aika paha. Ainiin. Toivottavasti se juttu ei ole totta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja